بازدید 4275

انهدام باند جعل گذرنامه در غرب تهران

فرمانده انتظامی استان تهران از انهدام باند جعل گذرنامه در اندیشه شهریار خبر داد و گفت: همه اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۶۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰ 30 January 2017
فرمانده انتظامی استان تهران از انهدام باند جعل گذرنامه در اندیشه شهریار خبر داد و گفت: همه اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مهر، سردار محسن خانچرلی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: فردی جهت تمدید پروانه اقامتی خود به اداره گذرنامه پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران مراجعه کرد که با مشخص شدن این که گذرنامه وی جعلی است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مهاجرت و جعل گذرنامه پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیس اعتراف کرد که گذرنامه خود را در ازای پرادخت هشت میلیون ریال از فردی در شهر اندیشه خریداری کرده ، افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: با دستگیری متهم و انتقال وی به پلیس امنیت عمومی، پرونده وارد مرحله تازه ای شد و متهم در بازجویی های پلیسی به جرم خود مبنی بر جعل گذرنامه با همدستی چهار نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه با همکاری متهم دستگیر شده چهار عضو دیگر این باند در سه عملیات پلیسی در شهرستان های غرب استان تهران دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های پلیسی به ۷۰ فقره جعل گذرنامه اتباع بیگانه در یک سال گذشته اعتراف کردند.

سردار خانچرلی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۱۴ برگ چک پول ۵۰۰ هزار ریالی کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر