بازدید 11845
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: ۸ استان در سیطره گردوخاک

پیش‌بینی بارش برف و باران برای ۲۷ استان

سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد و اعلام کرد که بخشهای مختلف ۲۷ استان کشور شاهد بارشهای باران، برف و رگبار خواهند بود.
کد خبر: ۶۶۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰ 30 January 2017
سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد و اعلام کرد که بخشهای مختلف ۲۷ استان کشور شاهد بارشهای باران، برف و رگبار خواهند بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»؛ سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه شماره 119 خود با اعلام ورود سامانه بارشی به کشور به میزان بارشهای باران و برف در استانهای مختلف کشور پرداخته است؛ بر اساس این اطلاعیه وضع هوای مناطق مختلف کشور تا پایان هفته جاری به شرح ذیل پیش‌بینی می‌شود:

سه شنبه 12 بهمن ماه سال 95: بارش باران و برف در گیلان و از بعدازظهر در چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات شمال و شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و شرق لرستان.

چهارشنبه 13 بهمن ماه سال 95: بارش برف در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و از بعدازظهر در خراسان رضوی؛ بارش باران و در ارتفاعات برف در گیلان، مازندران و قزوین؛ بارش باران گاهی با رعد و برق و در ارتفاعات برف برای استان فارس، شمال و شرق خوزستان، شمال کرمان، جنوب یزد، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری؛ بارش باران گاهی با رعد و برق در بوشهر.

پنجشنبه 14 بهمن ماه سال 95: بارش شدید باران و در ارتفاعات برف در گیلان و مازندران؛ بارش برف و باران در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، ، شمال اصفهان، همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی؛ بارش باران گاهی با رعد و برق در فارس، جنوب بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، شرق یزد؛ بارش باران گاهی با رعد و برق و در ارتفاعات برف در کرمان.

جمعه 15 بهمن ماه سال 95: بارش باران گاهی با رعد و برق در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، خراسان جنوبی، یزد، بارش باران و برف در اصفهان، کرمان، خراسان رضوی و غرب سمنان.
گفتنی است از  عصر سه‌شنبه سرعت وزش باد در شرق و جنوب شرق کشور افزایش خواهد یافت؛ بطوریکه از چهارشنبه تا پایان هفته در برخی مناطق کرمان (به ویژه مناطق شرقی و جنوبی استان)، سیستان و بلوچستان و هرمزگان و روز

جمعه در خراسان جنوبی، یزد و شرق سمنان وزش باد شدید منجر به خیزش گرد و خاک و در برخی نقاط توفان گردوخاک نیز خواهد شد.

همچنین طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه با توجه به افزایش سرعت وزش باد در جنوب غرب کشور و همچنین جنوب عراق و شرق عربستان و تشکیل توده‌های گرد و خاک، آسمان استانهای خوزستان و بوشهر غبار آلود پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه سواحل مرکزی و غربی دریای خزر و پنجشنبه خلیج فارس مواج است.

با توجه به پیش بینی شرایط جوی فوق توصیه می شود برای پیشگیری از بروز خسارتهای احتمالی تمهیدات لازم به‌کار گرفته شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی