بازدید 3688

گل سوخته بارسا،تکنولوژی رابه لالیگابرد

موفقیت‌آمیز بودن استفاده از تکنولوژی خط دروازه برای کمک به داوران جهت تشخیص عبور توپ از خط دوازه‌ها در سایر لیگ‌های اروپایی، اکنون لالیگای اسپانیا نیز در اندیشه استفاده از این تکنولوژی در فصل آینده و حتی تکنولوژی کمک داور تصویری در فصول بعد است.
کد خبر: ۶۶۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸ 30 January 2017
به دنبال اشتباه جنجال برانگیز داور بازی تیم‌های بارسلونا و بتیس، مسئولان سازمان لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا به فکر صدور مجوز استفاده از تکنولوژی برای کمک به داوران افتاده‌اند.
 
به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از مارکا، موفقیت‌آمیز بودن استفاده از تکنولوژی خط دروازه برای کمک به داوران جهت تشخیص عبور توپ از خط دوازه‌ها در سایر لیگ‌های اروپایی، اکنون لالیگای اسپانیا نیز در اندیشه استفاده از این تکنولوژی در فصل آینده و حتی تکنولوژی کمک داور تصویری در فصول بعد است.
 
بحث استفاده از تکنولوژی برای کمک به داوران لالیگا از چندی پیش مطرح بود اما اشتباه محرز داور بازی روز گذشته (یکشنبه) داور بازی بارسلونا و رئال بتیس برای عدم تشخیص عبور توپ بارسایی‌ها از خط دروازه بتیس حالا سبب شده است که بیش از پیش روی مسئولان سازمان لیگ اسپانیا برای استفاده از این تکنولوژی فشار وارد شود.
 تکنولوژی خط دروازه به لالیگا رسید

به گزارش رادیو کادنا کوپه اسپانیا، از فصل آینده نیز به احتمال فراوان از تکنولوژی خط دروازه در بازی‌های لالیگا استفاده می‌شود احتمالاً از تکنولوژی کمک داور ویدئویی هم در مقاطع پایانی همان فصل مثلاً در مراحل پایانی جام حذفی اسپانیا نیز به صورت آزمایشی استفاده خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل