بازدید 4785
واکنش

تعجب برانکوازمذاکره پرسپولیس باهافبک استقلال

چشمی توانایی های بالایی دارد و بازیکن با کیفیتی است اما کسی در باشگاه پرسپولیس برای جذب او صحبتی با من نکرده است.مذاکره با بازیکن استقلال حرفه ای نیست و اگر پیشنهادی هم باشد باید مسئولان دو باشگاه حرف بزنند
کد خبر: ۶۶۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰ 30 January 2017
سرمربی پرسپولیس تمایلی به جذب هافبک استقلال ندارد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، با وجود این که امروز عنوان شد روزبه چشمی با پیشنهاد رسمی از باشگاه پرسپولیس روبه رو شده است، امروز در این باشگاه هیچ کس صحبتی با برانکو ایوانکویچ در مورد جذب این بازیکن  انجام نداده است.
 
چشمی بازیکن با کیفیتی است که در سال های اخیر به خوبی توانایی های خود را نشان داده است اما برانکو ایوانکویچ، سرمربی پرسپولیس هنوز مطمئن نیست که این بازیکن می تواند از نظر آمادگی بدنی و ذهنی شرایط مورد نیاز او را برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی داشته باشد یا نه.
 
سرمربی کروات پرسپولیس همچنین اعتقاد دارد مذاکره با بازیکن استقلال حرفه ای نیست و اگر پیشنهادی هم باشد باید مسئولان این باشگاه با مدیران آبی ها وارد مذارکره و نامه نگاری های مرسوم شوند.
 
برانکو ایوانکویچ با تایید این خبر به ورزش سه گفت: «چشمی توانایی های بالایی دارد  و بازیکن با کیفیتی است اما کسی در باشگاه پرسپولیس برای جذب او صحبتی با من نکرده است.» روزبه چشمی فصل گذشته شرایط بسیار خوبی را تجربه کرد اما در حال حاضر مدت ها است که از مصدوم است؛ بنابراین باشگاه های مختلف برای جذب او با تردیدهای جدی روبه رو هستند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار