بازدید 6860
۱

سازمان ملل فرمان ترامپ را غیرقانونی خواند

کد خبر: ۶۶۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 30 January 2017
دبیرکل سازمان ملل امروز (دوشنبه) پس از فرمان اجرایی ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود شهروندان هفت کشور مسلمان به آمریکا، بسته شدن مرزها به ویژه در کشورهای توسعه یافته در جهان را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، آنتونیو گوترش در جریان سخنرانی در مراسم افتتاحیه نشست سران اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا با تحسین کشورهای آفریقایی در میزبانی از مهاجران گفت:‌ مرزهای آفریقا در زمانیکه مرزهای دیگر حتی در بسیاری از کشورهای توسعه یافته جهان در حال بسته شدن است، همواره برای افرادی که به حفاظت نیاز دارند، باز است.

دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد: فرمان مهاجرتی دونالد ترامپ غیرقانونی است.

بیست و هشتمین نشست سران اتحادیه آفریقا نخستین بار از زمان انتخاب ترامپ محسوب می‌شود.

نکوسازانا دلامینی – زوما، رئیس در حال کناره گیری ریاست اتحادیه آفریقا گفت: این کاملا واضح است که ما از نظر جهانی در برهه‌ای پر دردسر و تنش زا هستیم. به عنوان مثال، در برخی از کشورهایی که مردم ما را به عنوان برده می‌بردند حالا ورود مهاجرانی از برخی از کشورهای آفریقایی را به آنجا ممنوع کرده‌اند. ما چه کاری می‌توانیم برای این مساله انجام دهیم؟ این یک چالش بسیار بزرگ و آزمونی برای اتحاد و همبستگی ماست.

این نشست از آن جهت بسیار مهم است که قرار است رهبران آن تصمیم بگیرند آیا می‌توانند اجازه دهند مراکش پس از ۳۳ سال به این بلوک بازگردد یا نه. آنها همچنین باید برای تعیین رئیس جدید اتحادیه آفریقا رای‌گیری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
سازمان ملل بره به جهنم.اونا تا کنون کاری جز نوکری برای امریکا نکردن.اون بانکی مون هم که از ابتدا تا انتها کاری جز خوش خدمتی به دولت امریکا و اوبا ما نکرد و الان هم در صدد رسیدن به مقام ریاست جمهوری کشور خود هست.سازمان ملل اگه عرضه داشت تا الان جنگ داخلی در کشورهای خاورمیانه و جنگ یمن و منازعات اسرائیل با فلسطینیان به پایان رسیده بود. بیشترین کاری که سازمان ملل کرده اینست که به خاطر فشار امده و فلان کار و حادثه را محکوم کرده.از سازمان ملل حداکثر همین محکومیت ها بر می اید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس