بازدید 1944

کدخدایی: درخواستی برای برگزاری انتخابات خبرگان ارایه نشده است

سخنگوی شورای نگهبان گفت: مجلس خبرگان رهبری تصمیم خود برای برگزاری انتخابات میان دوره ای را به وزارت کشور و وزارت کشور هم درخواست خود را به شورای نگهبان ارایه می دهد که هنوز این اتفاق نیفتاده است.
کد خبر: ۶۶۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 30 January 2017
به گزارش ایرنا، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان اظهار کرد: هنوز اعضای شورای نگهبان درباره برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس خبرنگان رهبری اطلاعی ندارند و به همین دلیل تصمیمی دراین زمینه گرفته نشده است.
تعدادی از کرسی های نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از جمله در استان تهران با رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی باید تعیین تکلیف شود.
وی درباره ادامه بررسی لایحه برنامه ششم توسعه در شورای نگهبان نیز اظهار داشت: جلسات فوق العاده برای بررسی این لایحه در شورای نگهبان تشکیل می شود و فردا نیز شورا به ادامه بررسی این لایحه می پردازد.

سخنگوی شورای نگهبان درباره مصوبه روز گذشته مجلس شورای اسلامی برای تعطیلی 8 ربیع الاول نیز اظهار داشت: هنوز این مصوبه به دست ما نرسیده و پس از ارسال آن و طرح در جلسه شورا، نظر خود را اعلام خواهیم کرد.
همچنین روز گذشته و در جریان بررسی مواد اعاده شده لایحه احکام دایمی برنامه های توسعه کشور، علی لاریجانی رییس مجلس گفت که دولت با موضوع تعطیلی 8 ربیع الاول با موافقت کرده و مصوبه هیات دولت را دارد.
منبع: ایرنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر