بازدید 15107
۹

امارات کادر پروازهایش را تغییر داد

کد خبر: ۶۶۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 30 January 2017
در پی اجرای طرح جنجالی ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود مسافرانی از هفت کشور مسلمان به ایالات متحده، خطوط هوایی امارات اقدام به تعویض کادر پرواز و خدمه پروازهایش کرد. طبق دستور رئیس‌جمهوری جدید آمریکا، حتی خدمه پرواز هم نمی‌توانند از ایران، عراق، یمن، سوریه، سومالی، سودان و لیبی باشند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، خطوط هوایی امارات روزانه ۱۱ پرواز به شهرهای آمریکا دارد و سخنگوی این نهاد تاکید کرد که در راستای انطباق با ممنوعیت‌های جدید مجبور به تغییر کادر پروازی و خدمه شده است.

او تاکید کرد که پروازها به مقصد آمریکا طبق برنامه انجام می‌شود.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری جدید آمریکا جمعه گذشته حکمی را امضا کرد که جنجال‌های زیادی به پا کرد و بسیاری از مسافران را در فرودگاه‌های سراسر ایالات متحده گیر انداخت. طبق این حکم، مسافرانی از کشورهای ایران، عراق، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن از ورود به آمریکا منع شدند. طبق اعلام انجمن حمل و نقل هوایی بین‌الملل، تصمیم مذکور موجب شد تا خطوط هوایی دچار سردرگمی و آشفتگی شوند.

جان استریکلند، از مشاوران هواپیمایی مستقل به رویترز گفت: وضعیت کنونی قابل مقایسه با هیچ شرایطی نیست. این تصمیم ترکیبی از سردرگمی دولت‌ها، بی‌اطمینانی در بسیاری از مسافران و نیز دردسرهای عملیاتی و نیز پیچیدگی برای ایرلاین‌ها در برنامه‌ریزی برنامه‌های پروازی ایجاد کرده است.

این ممنوعیت جنجالی شامل حال خلبان‌ها و مهمانداران این هفت کشور هم می‌شود و علاوه بر آنها، تمام خدمه پروازهایی که شهروند آمریکا نیستند باید یک ویزای ویژه برای ورود به آمریکا دریافت کنند. بسیاری از کشورها در فرودگاه مبدا اقدامات لازم را برای بررسی این موارد به عمل می‌آورند تا در هنگام ورود به آمریکا برای آنها مشکلی به وجود نیاید. جمعه گذشته پس از اجرایی شدن دستور ترامپ، ۱۰۰ تا ۲۰۰ مسافر در فرودگاه‌های آمریکا به مشکل برخوردند و در بازداشت بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
خاك بر سر اىن عربها و كشورهاى مسلمان كه سالانه اىن همه مسافر اىرانى جابجا مى كردند و حالا لال مونى گرفتند بايد دوست و دشمن را بشناسيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
مگه مسافراي ايراني انتخاب ديگه‌اي هم دارن؟
اعتراض رو بايد به خودمون بکنيم که خودمون رو از جنبه هاي مختلف مثل اقتصاد و روابط خارجي و امثالهم به همچين روزي انداختيم که انقدر ذليل شديم
هرکسی پی منافع خودش هست . متسفانه ایرانیها هم از خانه خدا محروم شدند و هم از خانه شیطان بزرگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
مقصود توئی کعبه و بت خانه بهانه است
تا وقتی که تریبون های رسمی در اختیار باندکیهان و امثالهم هست همین است. اینها ایده الشان کره شمالی است. چون دور زدن تحریم ها دراین کشور عجب سودی دارد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
جهت اطلاع شما اولا کره شمالی ها برای ورود به آمریکا مشکلی ندارند.
ثانیا آمریکا جرات نمی کند به آنها بگوید بالای چشمتان ابروست چون دست خود را با خوش خیالی و ساده لوحی خالی نکردند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
احسنت از این نظر چند تا لایک داری
دیگر ابرویی برایمان نگذاشته اند در دنیا
شما که میگید امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند .ضمنا معنی مهم بودن توی دنیا را هم فهمیدیم یعنی کشوری مثل سودان وسومالی باشی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها