بازدید 1999
شهربانو امانی خبر داد:

اصلاح طلبان گزینه دیگری را در کنار روحانی خواهند داشت

یک فعال سیاسی اطلاح طلب معتقد است،: اصلاح طلبان این تجربه را دارند که نباید دستشان خالی باشد و اگر این دغدغه که شاید آقای روحانی به هر دلیلی از حضور در انتخابات باز داشته شود، جدی گردد، اصلاح طلبان حتما گزینه دیگری را در کنار آقای روحانی خواهند داشت.
کد خبر: ۶۶۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 30 January 2017
به گزارش ایسنا، شهربانو امانی در حاشیه برگزاری کنگره حزب کارگزاران سازندگی استان کرمانشاه ، اظهار کرد: اصلاح طلبان از انتخابات سال 1384 درس گرفته و چند سالی است تمرین ائتلاف و همگرایی کرده اند و هم افزایی این ائتلاف را تجربه کرده اند، لذا در انتخابات سال آینده نیز با کاندیدای واحد یعنی آقای روحانی حضور می یابند.

وی افزود: البته اصلاح طلبان این تجربه را دارند که نباید دستشان خالی باشد و اگر این دغدغه که شاید آقای روحانی به هر دلیلی از حضور در انتخابات باز داشته شود، جدی گردد، اصلاح طلبان حتما گزینه دیگری را در کنار آقای روحانی خواهند داشت.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به سئوالی در خصوص گزینه هایی که ممکن است کنار روحانی بعنوان کاندیدای اصلاح طلبان مطرح شوند، گفت:  تا جایی که اطلاع دارم روی مصادیق این موضوع بحث نشده است.

امانی در خصوص به اجماع رسیدن اصولگران روی یک کاندیدا نیز گفت: با قرائن و شواهدی که در سپهر سیاسی کشور می بینم، این اتفاق برای انتخابات سال 1396نخواهد افتاد.

وی افزود: البته سال آینده انتخابات شوراها را نیز داریم و هر دو جریان حضور فعالانه ای در این انتخابات هم خواهند داشت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه کارنامه عملکرد این دولت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید در نظر داشت دولت آقای روحانی در شرایطی روی کار آمد که نرخ رشد اقتصادی منفی 6.8 درصد و نرخ تورم دو رقمی بود که این دولت در مهار تورم موفق بوده است. زیرساخت های ایجاد رونق اقتصادی در کشور نیز فراهم شده است. به واقع در این دولت ریل گذاری مجددی در کشور برای حرکت به سمت توسعه صورت گرفته و بستر کار فراهم شده است.

امانی افزود: در حوزه سیاست خارجی نیز اقدامات قابل توجهی در این دولت صورت گرفته که به رسمیت شناخته شدن ایران هسته ای و از بین بردن ایران هراسی ایجاد شده از مهمترین این دستاوردهاست. در مذاکرات هسته ای ایران بدون پیش شرط سر میز مذاکره نشست و نتایج خوبی از مذاکرات برجام حاصل شد. اگر چه گفته می شود ترامپ رییس جمهور آمریکا برجام را قبول ندارد، اما مطمئنا افکار عمومی جهان اجازه نمی دهد ترامپ هر کاری بکند.
منبع: ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار