بازدید 2216

روسیه‌برای‌توسعه 2میدان‌نفتی با ایران مذاکره می‌کند

شرکت لوک اویل امیدوار است تا توسعه دو میدان نفتی «آب تیمور» و «منصوری» را به دست بگیرد و در حال مذاکره با ایران است.
کد خبر: ۶۶۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 30 January 2017
شرکت لوک اویل امیدوار است تا توسعه دو میدان نفتی «آب تیمور» و «منصوری» را به دست بگیرد و در حال مذاکره با ایران است.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، یک مدیر ارشد شرکت لوک اویل گفت: دومین شرکت بزرگ تولیدکننده نفت روسیه، امیدوار است تا توسعه دو میدان جدید نفتی در ایران را به دست بگیرد و خواهان توسعه فعالیت‌هایش درسال جدید در غرب آسیا است.

گاتی الجبوری، معاون و رئیس بخش فعالیت‌های بالادستی غرب آسیا شرکت لوک اویل گفت این شرکت در حال مذاکره با شرکت ملی نفت ایران برای مشارکت در توسعه میادین آب تیمور و منصوری در مرکز و غرب ایران است.

الجبوری به خبرنگاران گفت: «ما با توجه به ساختار هزینه بودجه، مذاکرات فعالی با آنها داریم و درصورتی‌که برنامه‌های توسعه‌ای که پیشنهاد کرده‌ایم قبول شود و از طرف ایران مورد توافق واقع شود، متعاقبا مذاکرات در مورد شرایط قراردادی را آغاز خواهیم کرد.»

وی افزود: لوک‌اویل سال گذشته چندین یادداشت تفاهم با شرکت ملی نفت ایران امضا کرد و «بازدیدهایی از این سایت‌ها و تحلیل‌های چشمگیری از اینکه چگونه می‌تواند این پروژه را توسعه دهد، انجام داده است.»

«ما پیشنهادهای فنی و دیدگاه‌های خود را ارائه داده‌ایم. درحال بحث در مورد بازخوردها هستیم... ما دوست داریم که در نیمه نخست 2017 از سوی طرف ایرانی تصمیماتی گرفته شود اما ضرب‌الاجل جدید برای این روند وجود ندارد.»

اوایل ماه جاری میلادی، ایران 29 شرکت از جمله لوک‌اویل را مجاز برای شرکت در مناقصه پروژه‌های نفت و گاز که از مدل‌های آپی‌سی استفاده می‌کنند، اعلام کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر