بازدید 3304
۲
بازتاب

ارجاع سفر تیم کشتی آمریکا به ایران به کمیته ویژه

روابط عمومی وزارت امور خارجه طی پیامی اعلام کرد که درباره حضور تیم ملی کشتی آمریکا در مسابقات جام جهانی کشتی تصمیم‌گیری خواهد شد. این موضوع به منظور ‌اتخاذ تدابیر لازم به کمیته ویژه پیش بینی شده ارجاع گردید.
کد خبر: ۶۶۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 30 January 2017
روابط عمومی وزارت امور خارجه طی پیامی اعلام کرد که درباره حضور تیم ملی کشتی آمریکا در مسابقات جام جهانی کشتی تصمیم‌گیری خواهد شد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، بدنبال انتشار مطالبی در رسانه ها و گمانه زنی در خصوص چگونگی حضور تیم ملی کشتی آمریکا در "مسابقات جام جهانی کشتی" که قرار است در روزهای 28 و 29 بهمن ماه جاری در شهر کرمانشاه برگزار شود، وزارت امور خارجه با اشاره به مفاد بیانیه مورخ 9/11/95 خود و در صیانت و پاسداری از حقوق اتباع ایرانی و دفاع از منافع ایرانیان تاکید و اعلام می کند که این موضوع به منظور ‌اتخاذ تدابیر و تصمیم گیری لازم به کمیته ویژه پیش بینی شده که با مشارکت دستگاههای ذیربط به همین منظور در وزارت امور خارجه تشکیل شده است، ارجاع گردید. 

سفر تیم کشتی آمریکا به ایران به کمیته ویژه ارجاع شد
 
دونالد ترامپ روز جمعه (8 بهمن 95) چند روز پس از آغاز دورۀ ریاست‌جمهوری خود دستور ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور ازجمله ایران به امریکا را امضا کرد.
 
طبق این دستور ورود تمامی اتباع ایران، عراق، سوریه، سودان، لیبی، یمن و سومالی به امریکا به مدت 90 روز ممنوع است و «برنامۀ پذیرش پناه‌جویان» در آمریکا به مدت 120 روز به حالت تعلیق درمی‌آید. این دستور جدید ترامپ  موجب سرگردانی مسافران و هرج‌ومرج در فرودگاه‌های جهان شده  و نگرانی‌هایی را در میان شهروندان این کشورها  برانگیخته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
این جریان چیزی نیست که ما تلافی جویانه برخوردکنیم ، اتفاقاً اگه روند عادی خودش راطی کنه خیلی با ثبات تر به نظر می رسیم.
عراق جنگ زده مقابله به مثل کرد ما می فرستیم کمیته ویزه ؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار