بازدید 9392

اشغال فرودگاه سیاتل توسط معترضان ترامپ

پلیس آمریکا برای متفرق کردن معترضان در فرودگاه بین المللی سیاتل از افشانه فلفل استفاده کرده است.
کد خبر: ۶۶۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲ 29 January 2017
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: پلیس آمریکا برای متفرق کردن معترضان در فرودگاه بین المللی سیاتل از افشانه فلفل استفاده کرده است.

خبرنگار شبکه تلویزیونی سی ان ان در گزارشی از فرودگاه شهر سیاتل گفت: تظاهرات زیادی بر ضد دستور اجرایی دونالد ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع هفت کشور به آمریکا برگزار شده است.

مردم در فرودگاه تظاهرات می کنند و خواستار اجازه ورود افرادی هستند که از ورود آنها جلوگیری شده است. آنها مقابل ایستگاه بازرسی تجمع کرده اند و پارچه نوشته هایی در اعتراض به دستور اجرایی ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع برخی از کشورها در دست دارند. معترضان در بخش دیگر این فرودگاه، مبادی خروجی را هم با تجمع خود مسدود کرده اند. در واقع معترضان فرودگاه را اشغال کرده اند. پلیس سعی می کند ایستگاه بازرسی را باز کند اما معترضان راه را مسدود کرده اند. معترضان می گویند تا صبح در اینجا خواهند ماند. البته این اعتراضات تا اینجا کاملا مسالمت آمیز بوده است.

استفاده پلیس از اسپری فلفل برای متفرق کردن معترضان در فرودگاه سیاتل
پلیس آمریکا برای متفرق کردن معترضان در فرودگاه بین المللی سیاتل از افشانه فلفل استفاده کرد. طبق این گزارش حدود دو هزار نفر در اعتراض به دستور اجرایی رئیس جمهور آمریکا برای ممنوعیت ورود اتباع برخی از کشورها تظاهرات کردند.
 
تعداد بازدید : 33
دانلود 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان