بازدید 1886
فروزنده عنوان کرد:

نباید در بررسی حادثه پلاسکو رفتار سیاسی و انتخاباتی داشت

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه در بررسی حادثه پلاسکو نباید رفتار سیاسی و انتخاباتی داشت گفت: دولت کلید انتخابات را زده است و عناصر مؤثر دولت به‌ جای حل مشکلات مردم دنبال فعالیت‌های انتخاباتی هستند.
کد خبر: ۶۶۱۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 29 January 2017
به گزارش فارس، لطف‌الله فروزنده عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس ، در رابطه با تشکیل کمیته بررسی حادثه پلاسکو توسط روحانی، گفت: ما احساس می‌کنیم دولت کلید انتخابات را زده و متأسفانه عناصر مؤثر در دولت که باید برای رفع مشکلات مردم و کشور تلاش کنند به دنبال فعالیت‌های انتخاباتی هستند.

وی به برخورد انتخاباتی برخی گروه‌ها با حادثه پلاسکو اشاره کرد و تأکید کرد: بعد از حادثه پلاسکو عده‌ای فقط سعی کردند افرادی را متهم کنند و دیدیم که برای تخریب چهره برخی از افراد تلاش‌هایی صورت گرفت.

فروزنده گفت: به اعتقاد ما در شرایطی که مردم تحت فشار هستند و با مشکلات اقتصادی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، دولت باید به مشکلات مردم برسد و وضع اقتصادی را ساماندهی کند.

وی گفت: به اعتقاد ما اگر دولت برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کند در رابطه با انتخابات هم به نفع خود عمل کرده است ولی اگر کار را جدی گیرد و رفع مشکلات مردم را پیگیری کند مسلماً هم به ضرر کشور است و هم در انتخابات نمره منفی خواهد گرفت.

این استاد دانشگاه یادآور شد: به اعتقاد ما آقای رئیس‌جمهور در این فرصت باقی مانده باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کند و از وزرا هم بخواهد برای مشکلات مردم تلاش کنند.

وی افزود: راه حل رفع مشکلات هم این است که بنشیند و ببینند با توجه به توانمندی‌های داخلی چگونه می‌توان مشکلات را حل کرد. اینکه شعار بدهند و مخالفین را متهم کنند مسئله‌ای را حل نمی‌کند.

این استاد دانشگاه گفت: مردم امروز واقعیت مشکلات را احساس می‌کنند و واقعیت این است که ما درگیر رکود، بیکاری و مشکلات اقتصادی هستیم و انتظار این است که مشکلات حل شود.

فروزنده خاطرنشان کرد: اینکه علت پیش آمدن حادثه پلاسکو مشخص شود، خوب است ولی باید در این کار رفتار سیاسی و انتخاباتی نباشد و قرار نباشد انتقام انتخاباتی گرفته شود.

وی گفت: همه ما از حادثه پلاسکو ناراحت هستیم و می‌خواهیم عامل این حادثه مشخص شود ولی بهتر است دستگاه‌های مربوط چه در دولت و چه در شهرداری، هماهنگ کار کنند که دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم، این مسئله، یک مسئله حرفه‌ای است نه سیاسی و نباید به ماجرای پلاسکو نگاه سیاسی داشته باشیم.

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس افزود: امیدواریم این هیأتی که رئیس جمهور تشکیل داده به این سمت برود که مشکلات و ایرادات ساختمان‌ها مانند پلاسکو را شناسایی کرده و حل کنند.

وی در خاتمه با اشاره به اقدامات ضد ایرانی اخیر رئیس‌جمهور آمریکا هم گفت: اقدامات اخیر ترامپ، این پیام را داشت که نباید به آمریکا اعتماد کنیم و بهتر است دولتمردان به مسائل اقتصادی مردم و به توانمندی‌های داخلی توجه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار