بازدید 6960

با هر خريد از سوپرماركت روكولند هديه بگيريد

کد خبر: ۶۶۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ 29 January 2017
همیشه تلاش کردیم که ارتباطمون هیچوقت حالت فروشنده و مشتری نباشد بلکه نوعی ارتباط دوستانه و صمیمی باشد، اولین اولویت برطرف کردن دغدغه شما بوده و هست؛ خب میشه نتیجه گرفت شادی شما برای ما مهمترین چیزیست که میشه بهش فکر کرد. تو این روزها دنبال یک بهونه بودیم تا کنار هم از شادیای کوچیک زندگی هم لذت ببریم.
 
شکلات همیشه یکی از جذاب‌ترین و باحال‌ترین چیزهایی هست که وقت‌های شادی ازش استفاده می‌کنیم؛ چون هم به ما انرژی میده و هم ما رو خوشحال‌تر می‌کنه. اینم یکی از قشنگیایه این دنیاست.
 
برای همین روکولند تدارک یک برنامه شکلاتی دیده براتون؛ اون برنامه یه جعبه باحاله که قراره توش چیزای خوشمزه باشه و شما رو خوشحال کنه، از اون خوشحالی هایی که هممون دوستش داریم به اضافه یه چاشنی شانس که جذابترش می‌کنه. که میشه شانس شکلاتی...
 
یعنی چی?... یعنی اینکه با سفارش بالای ۵۰ هزار تومان شما از سوپرمارکت آنلاین روکولند، همراه سفارشتون یه جعبه شانس فرستاده میشه که با اون شانس شکلاتیتون رو امتحان می کنین و کامتون رو شیرین میکنین...
 
تو این جعبه باحال شکلات های خوشمزه مختلفی از برند های مختلف رو در نظر گرفتیم که احتمالا حداقل عاشق یکیشون هستین و بر اساس شانستون تنها یک برند از هر شکلات در هر جعبه هست. این برنامه 10 روز ادامه داره و شما هر روز می‌تونید شانستون رو امتحان کنید و از شکلات های خوشمزه مختلفی لذت ببرید.
 
سفارش های شما در هر ساعتی از شبانه روز ثبت می شه و هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب امکان تحویل رایگان به شما رو داره. شما می تونید انتخاب کنید که کجا و دقیقا چه ساعتی سفارشتون دستتون برسه. ما سعی می‌کنیم بسته بندی هایی که ازشون استفاده می کنیم کاملا متناسب با محیط زیست باشه و بازیافتی باشن یا قابلیت چند بار استفاده رو داشته باشند.
 
راستی اگر توی خریدتون به هر دلیل به مشکل خوردین، خیالتون راحت باشه، کافیه یک تماس با واحد امور مشتریان بگیرید، مطمئن باشید خواسته شما با بهترین راه ممکن برآورده میشه.
 
همراه  ما در پیج اینستاگرام باشید تا بتونید اطلاعات بیشتری از این برنامه ها داشته باشید!
 
پس با خیال راحت از امکانات روکولند استفاده کنید و دورهم یک هفته شکلاتی باحال با خاطره های خوب بسازیم...
 
با هر خريد از سوپرماركت روكولند هديه بگيريد 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار