بازدید 4960

نجات خودروهای مانده در کولاک جاده چالوس

کد خبر: ۶۶۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۶ 29 January 2017
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز اعلام کرد که تعدادی از خودروهای در راه مانده در مسیر جاده کرج - چالوس با تلاش نیروهای امدادی استان نجات یافته و با پاکسازی جاده به مسیر خود برای خروج از این جاده ادامه دادند.

به گزارش ایرنا، مهدی مهرور شامگاه شنبه اظهار داشت: به دنبال بارش سنگین برف و کولاک در ارتفاعات جاده کرج - چالوس، تعدادی از خودروهای عبوری در مسیر مانده بودند.
 
وی تصریح کرد: با تلاش ماموران راهداری، راهنمایی و رانندگی، هلال احمر و اداره کل مدیریت بحران مسیر از برف پاکسازی شده و خودروها در جاده هدایت شدند که مسیر خود را ادامه دهند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز همچنین تصریح کرد: هم اکنون استاندار البرز و اداره کل مدیریت بحران استانداری از طریق دوربین های موجود در جاده کرج - چالوس به طور آنلاین مسیر را کنترل می کنند.
 
مهرور همچنین گفت: از عصر امروز شنبه موارد متعددی از سقوط بهمن را در این جاده شاهد بوده ایم و هنوز هم خطر سقوط بهمن رفع نشده و انسداد جاده کرج - چالوس به همین دلیل ادامه دارد.
 
گفته می شود از عصر امروز شنبه تا کنون نزدیک به 40 مورد سقوط بهمن در جاده کرج - چالوس به وقوع پیوسته است و ماموران راهداری در تلاش برای پاکسازی جاده هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل