بازدید 9117

واکنش ظریف به قانون جدید مهاجرت آمریکا

منع ورود مسلمانان به خاک امریکا هدیه ای به افراطیون است.
کد خبر: ۶۶۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۰ 29 January 2017
وزیر خارجه کشورمان در واکنش به قانون جدید محدودیت مهاجرت آمریکا این اقدام دولت ترامپ را هدیه‌ای به افراط‌گرایان توصیف کرد.

به گزارش تسنیم، محمدجواد ظریف در واکنش به قانون جدید محدودیت مهاجرت که دونالد ترامپ آن را امضا کرد و کشورهای با جمعیت عمدتا مسلمان را هدف قرار داده در حساب توئیتری خود نوشت: قانون محدودیت ورود مسلمانان به آمریکا در تاریخ به عنوان هدیه‌ای بزرگ به افراط‌گرایان و حامیان آنها ثبت خواهد شد.

وی افزود: جامعه جهانی به گفتگو و همکاری برای پرداختن به ریشه‌های خشونت و تروریسم به شیوه‌ای جامع و فراگیر نیاز دارد.به عقیده ظریف قانون جدید محدودیت ورود به آمریکا نشان دهنده بی اساس بودن ادعاهای دوستی با مردم ایران است و این در حالی است که آنها فقط با دولت ما مشکل دارند.

وزیر خارجه کشورمان در ادامه نوشته است: در حالیکه به مردم آمریکا احترام می‌گذاریم و میان آنها و سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا تفاوت قائلیم،‌ ایران اقدامات متقابلی را برای حفاظت از شهروندان خود در نظر خواهد گرفت.ظریف در پایان می‌افزاید: بر خلاف دولت آمریکا، تصمیم ما عطف به ماسبق نیست. پذیرای تمام ایرانیان با ویزای معتبر خواهیم بود.
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار