بازدید 4282
۲

جزئیات خسارت سیل در سیستان و بلوچستان

مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان از خسارت سیل به سه هزار واحد مسکونی در جنوب این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 28 January 2017
 مدیرکل مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان از خسارت سیل به سه هزار واحد مسکونی در جنوب این استان خبر داد.

غلامرضا اربابی در گفتگو با ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: جلسه ستاد بحران استان صبح امروز در ایرانشهر به ریاست استاندار و فرمانداران جنوب استان برگزار شد. در این جلسه طبق برآوردهای اولیه تاکنون ۳ هزار واحد مسکونی دچار خسارت شدند که در تلاش هستیم با کمک نیروهای امدادی و هلال احمر کمک‌های لازم و اسکان‌های موقت برای آنها انجام شود.

وی افزود: به دنبال وقوع این حادثه تاکنون ۱۶۷۰ چادر امدادی برای سیل زدگان برپا شده است که با اسکان موقت آنها و در اختیار قرار دادن لوازم اولیه شرایط زندگی موقت را برایشان فراهم کنیم.

اربابی یادآور شد: باتوجه به اینکه بیشترین میزان بارش مربوط به جنوب استان بوده بیشترین خسارت وارد شده به زیرساخت‌ها و منازل مسکونی مربوط به این منطقه است.
وی گفت: خوشبختانه باتوجه به آمادگی نیروهای امدادی و اکیپ‌های راهداری تاکنون هیچگونه خسارت جانی نداشته‌ایم و همه افراد گرفتار در سیلاب به سلامت نجات پیدا کرده‌اند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان در آماده باش کامل قرار دارند و عملیات بازگشایی محورهای مواصلاتی و امداد و نجات با جدیت در حال انجام است.

بر اثر بارندگی‌های اخیر و آبگرفتگی رودخانه جنوبی سیستان و بلوچستان ظرف یک هفته گذشته خسارات‌های وسیعی به تاسیسات زیربنایی، کشاوری و جاده‌ای ۱۲ شهر این استان وارد شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چند تا چاله بکنید که بشود سیلاب را داخلش هدایت کرد و سفره زیر زمینی را پر کرد و مطالعه هم نمیخواهد. با قیمت احداث سد و چند سال زمان امکان ندارد پروژه ای به نتیجه برسد. باران بیاید سیل می اید و نیاید خشکسالی است که تکلیف خدا هم در این میان با نعمتش برای شما معلوم نیست و باید از عقلی که به شما استفاده کنید.
با این سیل و باران ایا تالاب پر شد و پرنده امد و تدابیر خانم ابتکار در احیای دریاچه با مطالعاتش نتیجه متعاقبا داد؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر