بازدید 2487

بردشش امتیازی فرکی و توقف ذوب آهن

کد خبر: ۶۶۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 28 January 2017
روز دوم از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی دو تیم گسترش فولاد تبریز و ذوب‌آهن اصفهان و برتری سایپا در خانه پدیده خراسان آغاز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 14:30 امروز (شنبه) با برگزاری دو دیدار همزمان پیگیری شد که در پایان این دیدار‌ها، دو تیم گسترش فولاد و ذوب‌آهن به نتیجه تساوی رضایت دادند و در دیگر بازی میان ته جدولی ها نیز تیم سایپا موفق شد مقابل حریف خود، پدیده در مشهد با یک گل از روی نقطه پنالتی به برتری برسد.

 پدیده مشهد صفر - سایپای تهران یک
گل: حامد شیری در دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی

در حالی که دو تیم خود را آماده کسب یک تساوی کرده بودند تیم میهمان موفق شد یک ضربه پنالتی به دست بیاورد، موقعیتی که از روی حرکت انفجاری رضا جعفری، تعویض طلایی این تیم به دست آمد و داور میدان نیز در موقعیتی کاملا مشکوک اعلام پنالتی کرد، شاگردان فرکی پس از گل کردن این ضربه زمان زیادی برای حفظ نتیجه به دست آمده نداشتند و توانستند دومین پیروزی پیاپی خود را جشن بگیرند.

گسترش فولاد تبریز صفر - ذوب‌آهن اصفهان صفر
دو تیم در خلق موقعیت روی دروازه هم ناتوان بودند. از طرفی دفاع فشرده گسترش فولاد اجازه پیشروی را به بازیکنان ذوب‌آهن نمی‌داد و از طرف دیگر گسترشی‌ها با بی‌دقتی تمام موقعیت‌های خود را یکی پس از دیگری خراب می‌کردند. ذوب‌آهن می‌توانست با پیروزی برابر گسترش فولاد اختلاف خود با تراکتور در رده دوم جدول را کم کند که این اتفاق نیفتاد و از این بدتر برای شاگردان مجتبی حسینی این است که در پایان هفته نوزدهم لیگ‌برتر استقلالی‌ها به دو امتیازی آنها رسیده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس