بازدید 1783
حجت‌الاسلام حبیبی خبر داد:

حمایت «جبهه ایستادگی» از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»

دبیرکل جبهه ایستادگی از تشکیل «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» حمایت کرد.
کد خبر: ۶۶۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 28 January 2017
به گزارش تسنیم،حجت‌الاسلام یدالله حبیبی دبیرکل جبهه ایستادگی با اشاره به جلسه اخیر شورای عالی جبهه ایستادگی، اظهار داشت: در جلسه اخیر شورای عالی جبهه و بنا به تصمیم اعضا مقرر شد جبهه ایستادگی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کند.

وی ادامه داد: این تصمیم بعد از چند نشست شورای عالی و بررسی ابعاد موضوع و در نظر گرفتن شرایط سیاسی و اجتماعی  کشور اتخاذ شده است.

دبیرکل جبهه ایستادگی وفاق بین نیروهای انقلاب اسلامی را از مؤلفه‌های پایدار و پیش برنده نظام دانست و گفت: با به کار بردن راهبرد وحدت و هم‌افزایی، امکان تجمیع همه نیروهای انقلاب و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها ممکن خواهد بود.

حجت‌الاسلام حبیبی معتقد است که تقویت رویکردهای مردمی در تصمیم‌سازی و اجرای برنامه‌ها اجتناب‌ناپذیر است.

وی دغدغه امروز نظام را کارآمدی و ارائه تصویر توانمند در حل مشکلات مردم، خاصه در بخش‌های اقتصادی و فرهنگی عنوان کرد و راه برون رفت از مشکلات موجود را تجمیع نیروهای  توانمند، دلسوز و علاقمند به نظام حول محور مقام معظم رهبری دانست.

دبیرکل جبهه ایستادگی تصریح کرد: مهمترین شاخص در خدمت به نظام در شرایط فعلی با مردم بودن و درد آنان را حس کردن است و این هدف جز با رویکرد انقلابی و ایمان به سرمایه‌های انقلاب اسلامی میسر نخواهد بود.

حبیبی با بیان اینکه عنوان نیروهای انقلاب اسلامی به معنی نفی دیگران نیست، گفت: تشکیل این جبهه تاکید بر مهمترین ویژگی در دوره فعلی برای عمل به رهنمودهای رهبری و مراقبت از ارزش‌های اسلامی، درک شرایط داخلی و خارجی و بالا بردن کارآمدی نظام و تحقق عدالت و پیشرفت است.

وی افزود: حضور همه گروه‌های وفادار به نظام با سلیقه‌های متفاوت در فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ضروری است.

دبیرکل جبهه ایستادگی در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد حمایت از این جبهه مردمی به معنی هم‌افزایی سلیقه‌های گوناگون بر وحدت حداکثری و تاکید بر مشترکات و هم‌افزایی سلیقه‌های گوناگون است و همه احزاب و گروه‌ها ظرفیت‌های خود را همراه این تشکل بزرگ مردمی برای ایفای مسئولیت تاریخی به کار خواهند بست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار