بازدید 2817

برگزیت لندن را برده ترامپ می کند

نماینده مردم شاهین دژ و میاندوآب گفت: تحلیل سخنان نخست وزیر بریتانیا در سفر به آمریکا نشان می دهد که برگزیت لندن را به برده ترامپ تبدیل کرده است.
کد خبر: ۶۶۰۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 28 January 2017
جهانبخش محبی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: «ترزا می» در جریان سفر به آمریکا و دیدار با «دونالد ترامپ» به گونه ای رفتار کرد که اعتراض گسترده رسانه های بریتانیایی را برانگیخت.

نماینده مردم شاهین دژ و میاندوآب گفت: برگزیت و خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا اتفاقی بود که پیش از انتخابات الکترال 2016 لندن را از مدار قاره سبز خارج کرد و تاثیر مستقیم بر پیروزی ترامپ داشت.

وی در ادامه گفت: تحلیل سخنان نخست وزیر بریتانیا در سفر به آمریکا نشان می دهد که برگزیت لندن را به برده ترامپ تبدیل کرده است.

محبی نیا گفت: انزواگرایی اقتصادی آمریکا ظرف سال های آینده با مشکل سرمایه و بازار فروش مواجه خواهد شد به همین دلیل ترامپ تلاش می کند با توجه به ضعف مالی بریتانیا با خروج از اتحادیه اروپا منفعت خود را از بازار لندن مطالبه کند.

وی تصریح کرد: دولت جدید آمریکا می داند که با سیاست های انتحاری ترامپ در عرصه دیپلماسی متزلزل می شود  بنابراین تلاش می کند از جیب بریتانیا هزینه های خود را بپردازد.

این نماینده مجلس دهم گفت: ادعای رهبری جهان توسط بریتانیا و آمریکا ادعایی است که بیشتر به نفع ترامپ خواهد بود و عدم موازنه سود و زیان لندن منجر به تشدید اعتراضات در لایه های سیاسی این کشور خواهد شد.

وی در انتها گفت: تیم تبلیغاتی ترزا می برای پاسخ به انتقادات تلاش می کنند ظرف ماه های آتی با برجسته نمایی همکاری های آمریکا و بریتانیا در گذشته را برجسته کنند اما افزایش هزینه های همراهی با ترامپ برای لندن گران تمام می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار