بازدید 3174

ارسال پرونده معلم خاطی به هیئت تخلفات اداری

کد خبر: ۶۶۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 28 January 2017
مدیرآموزش وپرورش قاین گفت: به دنبال تنبیه بدنی تعدادی از دانش‌آموزان یکی از مدارس قاین صورت جلسه حادثه و پرونده این معلم خاطی به هیات رسیدگی به تخلفات اداری استان ارسال شد.

آصف رضایی در گفت و گو با ایسنا، گفت: با پیگیری این موضوع، دانش‌آموزانی که به آنها دسترسی داشتیم را فراخوانی و با آنها مصاحبه وکم وکیف موضوع را مطلع شدیم و بلافاصله مسئول بازرسی را مامور پیگیری کردیم که موضوع را به جد دنبال کند.

رضایی افزود: درهمان روز از مدیر و معاون مدرسه و معلم خواسته شد که روز بعد یعنی "پنج شنبه"راس ساعت  8 در آموزش وپرورش حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این اتفاق حرمت معلمان هم زیر سوال رفته است، گفت: به عنوان یک روان‌شناس تنبیه بدنی را صد درصد محکوم می‌کنم و حتی اگر خانواده‌ها هم از حق خود بگذرند، آموزش و پرورش برای احقاق حق دانش‌آموزان پیگیر جدی خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش قاین اظهارکرد: تنبیه بدنی یعنی تحقیر و این تحت هر شرایطی محکوم است.

رضایی با بیان اینکه مدیر مدرسه از والدین این دانش‌آموزان رضایت گرفته است، گفت: این رضایت نامه‌ها برای آموزش و پرورش نفعی ندارد و به صورت قانونی پیگیر خواهیم بود و پرونده بلافاصله پس از تکمیل شدن به هیئت تخلفات اداری استان ارسال شد.

وی ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم که معلمی این‌گونه با دانش‌آموزان رفتار کند، هر چند این معلم اظهار داشته است که از روی دلسوزی تنبیه صورت گرفته است، اما قطعاً این موضوع پیگیری خواهد شد.

رضایی یادآورشد: در تخلفات اداری پس از پیگیری و بازدید میدانی و مصاحبه با دانش‌آموزان برای این معلم حکم صادر خواهند کرد.

روز پنجشنبه 7 بهمن جاری خبری مبنی بر تنبیه برخی از دانش‌آموزان در یکی از مدارس قائن، منتشر شد که تأسف همه دغدغه‌مندان را برانگیخت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر