بازدید 2018

عملکرد اصلاح‌طلبان باید ارتقا و بهبود پیدا کند

کد خبر: ۶۶۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 28 January 2017
یک عضو فراکسیون امید گفت: تجربه و عملکرد اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس در سال 94 باید ارتقا و بهبود پیدا کند و در انتخابات شوراهای سال آینده اجرا شود.

محمود صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شتاب‌زدگی و محدودیت در انتخاب نیروها از ضعف‌های عملکرد اصلاح‌طلبان در انتخابات اخیر مجلس بود.

وی تصریح کرد: عمده مشکل ما در انتخابات مجلس مسئله ردصلاحیت‌ها بود که سبب شد در گزینش و انتخاب نیروها با مشکل مواجه شویم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این مطلب که «می‌بایست شاخص‌هایی را برای انتخابات شوراها تعریف کنیم» اظهار کرد: در انتخابات شوراها که محدودیت‌ها کمتر است فرصت داریم تا براساس شاخص‌ها نیروها را شناسایی و انتخاب کنیم.

صادقی با اشاره به آتش سوزی ساختمان پلاسکو گفت: از نظر قانونی مسئولیت اصلی تامین ایمنی در برابر آتش‌سوزی، زلزله و ... با شهرداری است اما اگر بخواهیم منصفانه بیان کنیم و خودمان را جای شهردار تهران بگذاریم، در عمل کار ساده‌ای نبوده است.

وی ادامه داد: پلمب مجتمعی با بیش از 570 واحد، قطعا شهر را با مشکلاتی مواجه می‌کرده و ایمن سازی و پلمب آن نیازمند تصمیم گیری فوق العاده و هماهنگی بین شهرداری و دولت بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها