بازدید 8508
۷

فحاشی هوادار ترامپ به زن مسلمان

کد خبر: ۶۶۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵ 27 January 2017
یکی از هواداران دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا یک زن مسلمان را در فرودگاه بین‌المللی جان اف کندیِ نیویورک مورد ضرب و شتم و فحاشی قرار داد.

به گزارش پرس تی وی به نقل از این مرد مهاجم به نام رابین رودز به خانم ربیعه خان، کارمند شرکت هواپیمایی دلتا گفته است رئیس‌جمهور جدید امریکا همۀ مسلمانان را از ایالات‌متحده بیرون می‌اندازد.

رابین رودز، 57 ساله اهل شهر ورچستر در ایالت ماساچوست افزود: «اکنون ترامپ بر سر قدرت است. او شر همۀ شما را کم خواهد کرد.»

ریچارد براون، دادستان منطقۀ کوئینز گفت که این اهانت چهارشنبه‌شب هنگامی‌که خانم خان که محجبه است و می‌خواسته کارش را شروع کند، رخ داد.

این مرد مهاجم در فرودگاه جان اف کندی در انتظار پرواز به ماساچوست بود که به‌یک‌باره خطاب به خانم خان الفاظ رکیکی را بر زبان آورد و سپس با مشت به در کوبید که به پشت صندلی این زن مسلمان برخورد کرد.

زن که شوکه شده بود از رودز پرسید مگر وی چه خطایی مرتکب شده که او چنین رفتاری از خود نشان می‌دهد، اما مرد مهاجم به وی لگد زد و ناسزا گفت. خان از دفترش به بیرون دوید اما رودز به دنبال او رفت و به فحاشی و ضرب و شتم وی ادامه داد.

این هوادار ترامپ به حمله، حبس غیرقانونی، تهدید و آزار و اذیت به‌عنوان جرائم ناشی از نفرت متهم شده است.

وقتی وی دستگیر شد به پلیس گفت: «حدس می‌زنم به خاطر رفتار آشوبگرانه به زندان خواهم رفت.»

رودز ضمن تمسخر حجاب اسلامی افزود نمی‌توانسته تشخیص دهد که خان زن است یا مرد زیرا پشتش به او بوده و پوششی بر سر داشته است.

ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی خواستار منع ورود مسلمانان به امریکا شده بود که اعتراض سازمان دیده‌بان حقوق بشر را برانگیخت.

وی همچنین به‌تازگی اعطای ویزا به شهروندان 7 کشور اسلامی شامل سوریه، عراق، ایران، لیبی، سومالی، سودان و یمن را به‌طور موقت تا بررسی‌های بیشتر به حالت تعلیق درآورده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۷
مسلمانان از امریکا نفرت دارند.چرا مسلمانان باید پایشان را در کشوری بگذارند که خاکش با وجود ترامپ و طرفدارانش نجس شده است.کسانی که مخالف و دشمن مسلمانان هستند در واقع مخالف خدا و دین خدا هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
من از کسی نفرت ندارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
شما با اون فحاش و متنفر از مسلمانان هیچ فرقی نداری
اینم از کشوری که ادعای آزادی داره. آزادی کجا بوده. نژاد پرستی همه جا موج میزنه. آزادی و آزادی بیان عملا وجود ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
نفرت باعث نفرت میشه،و چیزی که عوض داره گله نداره
اگر در ایران یک نفر مسلمان یک غیر مسلمان میزد، الکی یه دادگاه براش برگزار میکردن بعد میگفتن محاکمش کردیم تو اخبار در صورتی که یارو تو خونه اش خوابیده دارو چایی میخوره
گرفتیم بله.ولی یه ایران داریم واینهمه مدعی گروه 5+1وسازمان ملل واتحادیه اروپاوبلوک غرب وبلوک شرق وگروه 8و...وبعدی ترامپ ولابد بعدی موزامبیک کنگو نیجریه و....یه چیزی هست که هر کی ایرانیهارو میبینه پررو میشه جدیدا افغانیها هم به ایران اخطار میدن .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار