بازدید 3515

مرفاوی: مربی ضعیفی نیستم/پرسپولیس قدرتمنداست

کد خبر: ۶۶۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷ 27 January 2017
سرمربی صبای قم با بیان اینکه مربی ضعیفی نیست از مشکلات مالی این باشگاه گلایه کرد و گفت که مورینیو هم بدون پول نمی‌تواند کاری کند.

به گزارش تابناک ورزشی، صمد مرفاوی در خصوص دیدار صبای قم و پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به توقف تراکتورسازی و اینکه پرسپولیس به دنبال قهرمانی است این تیم فردا برابر ما با قدرت در زمین حاضر می‌شود. پرسپولیس به دنبال این است تا با برتری مقابل ما فاصله خود را با صدر جدول بیشتر کند. این دیدار هم برای ما و هم پرسپولیس مسابقه سختی است و ما تلاش می‌کنیم موفق از زمین بیرون بیاییم. پرسپولیس تیم هماهنگی است که با نبود یک یا دو بازیکن قالب تیمی آن برهم نمی‌خورد.

سرمربی صبای قم تصریح کرد: در قالب تیمی پرسپولیس هر بازیکنی که جایگزین بازیکن محروم می‌شود در برنامه تیمی حرکت می‌کند و نبود یک یا دو بازیکن برای پرسپولیس مشکلی ایجاد نخواهد کرد. پرسپولیس یکی از فنی‌ترین و بهترین تیم‌های لیگ امسال است و این تیم توانمند، قابلیت بالایی دارد.

مرفاوی در مورد اینکه برانکو تیم او را خطرناک خوانده بود، گفت:  مربیان حرفه‌ای باید به تمام تیم‌ها احترام بگذارند. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و من هم اگر جای برانکو بودم به تیم حریف احترام می‌گذاشتم. پرسپولیس خودش نیز می‌داند که هیچ تیمی نمی‌تواند قبل از بازی بگوید پیروز میدان می‌شود. 

سرمربی صبای قم ادامه داد: احمد حسن‌زاده دو هفته است که از لحاظ کشاله پا مصدوم و مشغول فیزیوتراپی است. به لحاظ نقل و انتقالات بازیکنانی که در نیم فصل مدنظر داشتیم را به خدمت گرفتیم. در ادامه راه نیز اگر ببینیم جایی نیاز به بازیکن داریم و بازیکنی هم باشد که بتواند مشکل ما را برطرف کند مطمئناً آن بازیکن را به خدمت خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امید دارد صبا در لیگ برتر بماند، عنوان کرد: تمام تلاشمان این است که بتوانیم تیم‌مان را در لیگ برتر حفظ کنیم. درست است ما بازیکنانی گرفتیم اما باید مشکلات مالی هم حل شود. اگر چند هفته سپری شود و مشکلات مالی‌ بازیکنان حل نشود باز هم به روز اول بازخواهیم گشت اما کسی در بیرون از باشگاه به حرف ما گوش نکرده است. مدیرعامل باشگاه در جذب بازیکن به توصیه‌های ما عمل کرد و دستش هم درد نکند اما باید مشکلات مالی را نیز حل کنند.به ما قول داده بودند مشکلات مالی را حل کنند اما این اتفاق نیفتاد و افت ما از زمانی شروع شد که بحث مالی پیش آمد. مورینیو و ابراهیموویچ هم اگر پول نباشد کاری نمی‌توانند انجام دهند. باشگاه حرفه‌ای که در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند نباید از لحاظ مشکلات مالی مانند تیم ما داشته باشد.

سرمربی صبای قم در خصوص شرایط قاسم دهنوی عنوان کرد: دهنوی مشکلی از لحاظ آمادگی ندارد و عدم حضور او در ترکیب به دلیل صلاحدید فنی من است.

مرفاوی خاطرنشان کرد: من مربی ضعیفی نیستم. زمانی که جایگزین مایلی‌کهن شدم تیم شرایط خوبی نداشت یا در سال گذشته من ششم تیم را تحویل دادم. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر