بازدید 3132

برانکوفرصت بازی به اوکراینی هامیدهد؟

سرمربی کروات سرخپوشان در این دیدار سیدجلال حسینی، فرشاد احمدزاده، محسن ربیع خواه و مهدی طارمی را در اختیار ندارد و این مساله شانس بازی پریمیوف را بالا برده است.
کد خبر: ۶۶۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 27 January 2017
غیبت سیدجلال در دفاع میانی سرخپوشان،حدس زدن ترکیب این تیم را سخت کرده است.
 
به گزارش تابناک ورزشی،در شرایطی که برخی از حضور ماهینی در قلب دفاع و درکنار انصاری خبر می دهند ممکن است فردا سرخپوشان با ترکیبی متفاوت به میدان برود.بیرانوند درون دروازه،محرمی و ماهینی در دو جناح راست و چپ دفاع،انصاری و پال یانسکی در دفاع میانی آرایش خط دفاعی احتمالی هستند.
 
کامیابی نیا تنها هافبک دفاعی تیم برانکو است، رضاییان در هافبک راست،رفیعی به عنوان طراح و مرد محوری در کنار محسن مسلمان که هافبک چپ است قرار می گیرند.
 
از طرف دیگر ولادیمیر پریمیوف، مهاجم اوکراینی ناموفق پرسپولیس در این فصل که تنها در دیدار برابر قشقایی شیراز موفق به باز کردن دروازه حریفان شده، این بار شانس بازی برای صبای قم را به دست آورده و احتمالا یکی از 11 بازیکن اصلی برانکو ایوانکوویچ در این دیدار باشد.
 
البته با احتمال بازی دفاعی از سوی شاگردان صمد مرفاوی ممکن است تا برانکو ایوانکوویچ با تصمیم برای بازی وحید امیری در خط میانی، شانس موقعیت سازی تیمش را بالا ببرد و بر این اساس در روز غیبت مهدی طارمی، احتمالا پریمیوف جایگزین او خواهد شد.
 
آیا فردا به اوکراینی ها بویژه پال یانسکی بازی داده می شود؟
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس