بازدید 4822
۱
گفت وگو

براتی:حکم استقلال درفیفا لغو نمی شود مگر یک حالت

تنها روزنه امیدی که وجود دارد همان است که تاج اشاره کرده مبنی بر اینکه با توجه به بلوکه بودن پول های ایران نزد فیفا که بخشی از آن متعلق به استقلال است،این باشگاه در حالت فورس ماژور بوده است
کد خبر: ۶۶۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 27 January 2017
رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: اعتقاد رییس فدراسیون بر این است که باید صادقانه و شفاف با هواداران و مردم صحبت کنیم و از ایجاد امیدواری بیش از حد واقعی خودداری کنیم و بنده هم به همین روش اعتقاد دارم.

به گزارش تابناک ورزشی،احمدرضا براتی در خصوص مشکل پیش آمده براى باشگاه استقلال گفت: از نگاه حقوقی، حکمی که ابلاغ شده هم اکنون قطعی و غیرقابل اعتراض است بنابراین امکان اعتراض به آن حتی در CAS وجود ندارد.

براتی:حکم استقلال درفیفا لغو نمی شود مگر بک حالت

وى ادامه داد: همچنین بر اساس رویه بین المللی در موارد مشابه، حتی امکان جذب بازیکن آزاد بعد از خاتمه دوران نقل و انتقالات نیز وجود ندارد و این مساله در رویه قضایی فیفا نیز تایید شده است و من شخصا بسیار بعید می دانم که چنین امکانی وجود داشته باشد .

وی ادامه داد: تنها روزنه امیدی که وجود دارد همان است که تاج، رییس فدراسیون به آن اشاره کرده مبنی بر اینکه با توجه به بلوکه بودن پول های ایران نزد فیفا که بخشی از آن متعلق به باشگاه استقلال است، باشگاه استقلال در حالت فورس ماژور بوده و تلاش فدراسیون بر این است که در تماس ها و مکاتبات خود با این استدلال بتواند فیفا را متقاعد به مساعدت نماید تا حداقل بعد از خاتمه دوران نقل و انتقالات امکان جذب بازیکن آزاد فراهم شود و این هم از شانس بالایی برخوردار نیست اما تنها روزنه امید همین است.

براتى تصریح کرد: اعتقاد رییس فدراسیون بر این است که باید صادقانه و شفاف با هواداران و مردم صحبت کنیم و از ایجاد امیدواری بیش از حد واقعی خودداری کنیم و بنده هم به همین روش اعتقاد دارم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اگر همه فوتبالیها شجاعت این براتی رو داشتن غمی نداشتیم بخدا . خوب حرف راست بزنید دیگه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار