بازدید 13723

واکنش آموزش و پرورش به تنبیه دانش‌آموزان

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش از برخورد قانونی با معلم خاطی که اقدام به تنبیه بدنی دانش آموزان قائنی کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 27 January 2017
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش از برخورد قانونی با معلم خاطی که اقدام به تنبیه بدنی دانش آموزان قائنی کرده بود، خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش٬ ابراهیم میرشاه ولد گفت: درروز چهارشنبه ششم بهمن ماه معلمی در شهرستان قاین اقدام به تنبیه بدنی ۶ دانش آموز کرده است.

 وی افزود: بنابه گفته معلم خاطی، وی به دلیل درس نخواندن و شیطنت دانش آموزان در کلاس درس مرتکب چنین عمل ناشایستی شده است.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش با بیان این نکته که معلمان به هیچ وجه حق تنبیه بدنی دانش آموزان راندارند٬ خاطر نشان کرد: معلمان باید با شیوه های موثر در جذب دانش آموزان به محیط مدرسه و کلاس درس آشنایی داشته باشند و بنا به اقتضای موقعیت از آنها استفاده کنند.

وی گفت:  برای معلم خاطی تشکیل پرونده داده شده و به هیات تخلفات اداری ارسال شده است  که پس از بررسی٬ رای صادره لازم الاجرا خواهدبود.

میرشاه ولد بیان کرد: درخصوص مدیرمدرسه نیز به دلیل آن که به طور شایسته دراین ماجرا عمل نکرده است٬  روز شنبه تصمیم گیری خواهد شد و به احتمال زیاد وی نیز از سمت خود عزل می شود.

وی با اعلام این که اولیای دانش آموزان بابزرگواری از حق خود صرف نظر کرده اند٬ تاکید کرد: علی رغم این موضوع آموزش و پرورش این ماجرا راتااحقاق حق دانش آموزان ادامه خواهد داد و با خاطی یاخاطیان برخورد قانونی خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر