بازدید 89727

جانسون: تلاش برای برکناری اسد ناموفق بود/ تصور می‌کنم او در انتخابات آینده حاضر باشد

وزیر خارجه انگلیس گفت با اذعان به اینکه تمام تلاش‌های غرب برای برکناری اسد ناموفق بوده، گفت که تصور می‌کند بشار اسد در انتخابات آتی در سوریه شرکت کند.
کد خبر: ۶۶۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 27 January 2017

وزیر خارجه انگلیس گفت با اذعان به اینکه تمام تلاش‌های غرب برای برکناری اسد ناموفق بوده، گفت که تصور می‌کند بشار اسد در انتخابات آتی در سوریه شرکت کند.

به گزارش تابناک، به نقل از شبکه المنار، بوریس جانسون، وزیر خارجه انگلیس در کمیسیون روابط بین الملل در مجلس اعیان انگلیس گفت: گزینه‌های خوبی برای تعامل با پرونده سوریه وجود ندارد، ما از دیرباز بر لزوم رفتن اسد از قدرت اصرار داشته‌ایم و در هیچ مرحله‌ای نتوانستیم این امر را محقق سازیم.

وی افزود: اگر امکانی برای مقدمه‌چینی‌ با روس‌ها باشد که به اسد امکان خروج از قدرت‌ را بدهد و در عین حال، نفوذ ایرانی‌ها را در منطقه با رهایی از اسد بکاهد و نیز به ما اجازه پیوستن به روس‌ها جهت مقابله با داعش و ریشه کن کردن آن را بدهد، چه بسا این مساله امکان ادامه راه را فراهم کند.

جانسون گفت: نیاز به واقع بینی در مسیری که فضا را تغییر دهد و برای اینکه ما دوباره فکر کنیم، احساس می‌شود.

وزیر خارجه انگلیس اظهار کرد: تصور می‌رود که اسد احتمالا برای انتخابات آینده نامزد شود. دیدگاه ما این است که اسد باید برود و این موضع ما از دیرباز بوده است اما ما نسبت به چگونگی وقوع این امر و جدول زمانی برای آن روی باز نشان می‌دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس