بازدید 5467
۱

تشخیص‌هویت شهدای‌آتش‌نشان با‌آزمایش‌ DNA

سخنگوی ستاد بحران حادثه پلاسکو گفت: تا یافت نشدن پیکر تمام شهدا و جانباختگان حادثه پلاسکو، عملیات جستجو را متوقف نخواهیم کرد.
کد خبر: ۶۶۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵ 26 January 2017
سخنگوی ستاد بحران حادثه پلاسکو گفت: تا یافت نشدن پیکر تمام شهدا و جانباختگان حادثه پلاسکو، عملیات جستجو را متوقف نخواهیم کرد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی گفت: از لحظات اولیه آتش سوزی ساختمان پلاسکو و تخریب آن، نیروهای آتش نشان به همراه دستگاه های کاملا پیشرفته عملیات جستجو و آوار برداری را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی افزود: عملیات آوار برداری همچنان در محل ساختمان پلاسکو ادامه دارد.

سخنگوی ستاد بحران حادثه پلاسکو با اشاره به خارج شدن 14 پیکر شهدای آتش نشان از زیر آوار اظهارکرد: تاکنون پیکر 14 شهید آتش نشان از زیر آوار خارج شده و جستجوها برای یافتن یک پیکر دیگر ادامه دارد. با تاکید شود که یکی از آتش نشان ها نیز در بیمارستان و به علت شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

ملکی ادامه داد: پیکر 4 شهروند نیز از زیر آوار خارج شده و تمام این فعالیت ها با نظارت دستگاه قضایی صورت می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی شهدا و جانباختگان حادثه پس از انجام آزمایش های DNA صورت می گیرد خاطرنشان کرد: برخی از پیکرها تا حدود زیادی آسیب دیده و اعلام هویت آنها پس از انجام آزمایشات DNA صورت می گیرد.

سخنگوی ستاد بحران حادثه پلاسکو با ارائه آماری از میزان آوار خارج شده از محل ساختمان پلاسکو تصریح کرد: تاکنون هزار و 450 دستگاه کامیون به وزن هزار و 800 تن شامل آهن، بتن، سیمان و ... از محل حادثه خارج شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
با توجه به اینکه حوادث و فجایع در کشور به شکل روزانه و حتی ساعتی در اومده بطور جدی پیشنهاد می کنم از همه مردم ایران شده حتی به هزینه خودشون که شده نمونه دی ان ای بگیرن آرشیو ملی و آماده داشته باشن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار