بازدید 5345

پیگیری تنبیه بدنی دانش آموز قاینی توسط کمیسیون آموزش

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با ابراز تأسف از مورد ضرب و شتم قرارگرفتن دانش آموز قاینی توسط معلم خود، گفت: قطعا در این زمینه تحقیق کرده و از مسئولان می‌خواهیم که پاسخگو باشند.
کد خبر: ۶۶۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 26 January 2017
داوود محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به ضرب و شتم دانش آموز قاینی توسط معلم وی، گفت: تنبیه بدنی دانش آموزان خلاف مقررات و قانون بوده و باعث تشویش اذهان عمومی و نگرانی خانواده های دانش آموزان می شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه معلمان حق تنبیه بدنی دانش آموزان را ندارند، عنوان کرد: لازم است در صورت تأیید موضوع کتک خوردن دانش آموز قاینی با متخلف برخورد قانونی شدید صورت گیرد.

وی افزود: آموزش و پرورش باید نسبت به نوع تنبیه دانش آموزان ازسوی معلمان حساس بوده و با خاطیان بدون اندکی چشم پوشی و هیچگونه گذشت مطابق قانون برخورد کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون آموزش قطعا در این زمینه تحقیقات لازم را به عمل آورده و از مسئولان امر می خواهد که نسبت به آن پاسخگو باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل