بازدید 3002

سلطانی‌فر:همه رویدادها برای حضورموفق درالمپیک۲۰۲۰

در مجموع حدود 4 هزار پروژه ناتمام در کشور داریم که برای تکمیل آن به 9 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است. امیدواریم تیم ملی فوتبال مقتدرانه به جام جهانی 2018 صعود کند.
کد خبر: ۶۶۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 26 January 2017
وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که تیم ملی فوتبال مقتدرانه به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،مسعود سلطانی‌فر که امروز به استان قزوین سفر کرده است، اظهار داشت: بازدیدهای امروز از این استان نشان می‌دهد هم دولت و هم بخش خصوصی سرمایه‌گذاری خوبی در ورزش این استان داشته اند. امروز استادیوم 15 هزار نفری و در کنار آن دیواره سنگ‌نوردی افتتاح شد. استخری کاملا استاندارد هم در بخش شنا و شیرجه توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری و به بهره‌برداری رسیده است.
 
وی افزود: این امکان برای استان قزوین فراهم است تا در هر دو قسمت ورزش همگانی و قهرمانی رشد داشته باشد و با این حجم سرمایه گذاری در 2، 3 سال آینده امیدواریم خبرهای بسیار خوبی از این استان به خصوص در مدال آوری بشنویم.
 
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این استان مثل سالن سرپوشیده 6 هزار نفری و سالن سرپوشیده دوومیدانی توافقی با مسئولان استان خواهیم داشت تا با همکاری مشترک حداکثر تا پایان سال 97 به بهره برداری برسد. در مجموع حدود 4 هزار پروژه ناتمام در کشور داریم که برای تکمیل آن به 9 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.
 
سلطانی‌فر تصریح کرد: رقابت های بین المللی مهمی در سه تا چهار سال آینده در پیش است. بازی‌های کشورهای اسلامی و داخل سالن آسیا و بازی‌های 2018 جاکارتا همگی مراحل ارزیابی و آمادگی برای حضور موفق در المپیک 2020 توکیو است. ستاد بازی‌های آسیایی 2018 و المپیک 2020 در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده است و به استان‌ها نیز ابلاغ شده است.
 
وی در پایان گفت: امیدواریم تیم ملی فوتبال مقتدرانه به جام جهانی 2018 صعود کند.
سلطانی‌فر:همه رویدادها برای حضورموفق درالمپیک۲۰۲۰ 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر