بازدید 3787
لژیونر

کریم؛اولین بازی واولین گل برای نجات المپیاکوس+فیلم

المپیاکوس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی یونان در خانه سالونیکی به میدان رفت و تا دقایق انتهایی بازی با یک گل از میزبانش عقب بود؛ اما دقیقه 81 بازی کریم انصاری‌فرد گل تساوی را برای سرخ و سفیدپوشان آتن به ثمر رساند
کد خبر: ۶۶۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ 26 January 2017
انصاری‌فرد لژیونر ملی پوش ایران در اولین بازی با لباس تیم بزرگ المپیاکوس توانست گل مهمی برای این تیم در جام حذفی به ثمر برساند.

به گزارش تابناک ورزشی، المپیاکوس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی یونان در خانه سالونیکی به میدان رفت و تا دقایق انتهایی بازی با یک گل از میزبانش عقب بود؛ اما دقیقه 81 بازی کریم انصاری‌فرد گل تساوی را برای سرخ و سفیدپوشان آتن به ثمر رساند تا امید المپیاکوس برای صعود در بازی برگشت بیش از پیش شود. بازی برگشت هفته بعد در خانه المپیاکوس در آتن برگزار می‌شود.

کریم؛اولین بازی واولین گل برای نجات المپیاکوس+فیلم

بنتو، سرمربی المپیاکوس در دو بازی گذشته لیگ یونان نام انصاری‌فرد را در بین 18 بازیکن لیست تیمش قرار نداده بود و بالاخره اولین بازی کریم با پیراهن شماره 17 المپیاکوس اینجا بود که با گل مهم این بازیکن همراه شد. اتفاقی که نشان می‌دهد کریم در اوج آمادگی ذهنی و جسمانی قرار دارد و باید منتظر درخشش بیشتر او در تیم صدرنشین سوپرلیگ سونان باشیم.

هفته‌هاست که لژیونرهای ایرانی در اروپا می‌درخشند و روزهای خوبی را برای فوتبال‌دوستان ایرانی رقم زده‌اند. آخرین درخشش قبل از کریم، هتریک اول هفته گوچی در خانه آیندهوون بوده است.

تعداد بازدید : 32



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل