چهارصد و شصت و پنجمین «به اضافه تابناک»؛

ویدیوی تلاش برای خارج کردن مردم از پلاسکو با توسل به زور! / ویدیویی از نقص فنی وحشتناک هواپیما در مسیر قشم

کد خبر: ۶۶۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰ 25 January 2017
ویدیوی تلاش برای خارج کردن مردم از پلاسکو با توسل به زور! / ویدیویی از نقص فنی وحشتناک هواپیما در مسیر کیش
«به اضافه تابناک»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای چهارصد و شصت و پنجمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«به اضافه تابناک»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان در «تابناک»‌ منتشر می شود؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.

در چهارصد و شصت و پنجمین «به اضافه تابناک»: ویدیوی تلاش برای خارج کردن مردم از پلاسکو با توسل به زور! / ویدیویی از نقص فنی وحشتناک هواپیما در مسیر قشم / ویدیویی از شیوه عجیب نابودی حیات وحش ایران

ویدیوی تلاش برای خارج کردن مردم از پلاسکو با توسل به زور! / ویدیویی از نقص فنی وحشتناک هواپیما در مسیر کیش 
 
ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید. ذکر این نکته ضروری است، با توجه به نامفهوم بودن متن آیتم‌های مختلف این بسته تصویری، برای آن گروه از مخاطبان کهسرعت اینترنت پایینی دارند‌، فایل صوتی بسته نیز قرار داده می‌شود.
 
تعداد بازدید : 368
بازدید 28139
۲
ویدیویی از شیوه عجیب نابودی حیات وحش ایران؛ از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است. «به اضافه تابناک»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان در «تابناک»‌ منتشر می شود
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۲
با احترام به همه آتش نشانان نوشته صرفا گلایه ای به مسئولین است .
"فرق بین حادثه پلاسکو با حادثه بندرامام چیست؟"
نویسنده: علی نیک زاد

جمعه ۱۳ مرداد ماه ۱۳۹۱ بود ساعت به ۱۵:۲۵ که رسید، صدای زنگ تلفن رشته افکارش را قطع کرد، آنسوی خط فریاد سایتمن، که تا چندین متری شعاع تلفن به وضوح شنیده می شد، "کمک" را با جانِ دل شنید و تنها همین کلمه برای شروع عملیات کافی بود.. عملیاتی برای صیانت جان و مال هزاران نفر انسان ... .
بر گستره ی دریایی از مواد شیمیایی، آتش زبانه کشیده بود. دودی سیه فام و غلیظ آسمانِ پر از غبارِ مهدِ پتروشیمی کشور را چنان در آغوش کشیده که گویا سالهاست رنگِ آفتاب بر این اراضی دیده نشده! محشری کبری بود.
دسته و گروه های اطفای حریق وارد معرکه می شدند و هر بار کمتر از قبل باز می گشتند، گویا شعله های سوزانِ آن حریقِ خانمان سوز، خیالِ سیر شدن نداشت. مردانی که همچو ابراهیم بر آتش رفتند تا گلستانی از زندگی را به ما هدیه دهند، حریقِ بندرامام اگر کنترل و اطفا نمی شد، تهدیدی بس جدی برای جانِ قریب به سیصدهزارنفر شهروند بوده و چه بسا یک نسل کشیِ نفتیِ قریب الوقوع از جنس بی تدبیری مسئولین را می توانستیم در صفحاتِ پر رمز و راز تاریخِ ایران، حک نماییم.
آنگاه اهالیِ قلم بیایند و بسرایند؛ که آتش مردانِ این خطه با خون بهایِ ۹ نفر شهید والامقام؛ مقابلِ کوهی از بی مسئولیتیِ پشت میز نشینانِ کارنابلدِ هیچ کاره، جانانه ایستادند.
براستی فرق حادثه ی بندرامام با حادثه ی پلاسکو چیست؟ چرا اولی را نه تنها در رسانه ها دنبال نکردند، بلکه شهدایَش را حتی شهید ننامیدند، نه رییس جمهور بر صحنه آمد و نه هیچ مردمی! عزای عمومی هم که دریغ! در این خیال فرو رفته که فایرمَن های بندرامام مظلومانه در کنجِ مهدِ پتروشیمی ایران بار سفر بستند بی آنکه کاسه آبی بدرقه راهشان باشد. و اینجاست که انسان می تواند به حسی آمیخته از تنفر نسبت به زمین و زمان دست یابد، که چرا هیچکاه، حتی در یادبودی نیز، عدالت رعایت نمی شود.

یاد شهدای آتشنشان جان بر کفِ پلاسکو و "بندرامام" گرامی، روحشان شاد و راهشان مستدام باد..
پاسخ ها
محمود از تهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
با سلام و احترام به کلیه جانبرکفان فداکار خصوصاً شهدای آتشنشان پتروشیمی بندرامام
بنده به عنوان کسی که تاحدودی درجریان این حادثه بوده ام کاملاً با نظرات شما موافق و همیشه به یاد این عزیران هستم. به شما و تمامی خانواده های عزیز داغ دیده این حادثه مجدداً تسلیت عرض میکنم و امیدوارم خون پاک این شهدا باعث تحولی در سیستم مدیریت پتروشیمی ها خصوصاً بندرامام شود.

ارادتمند کلیه جانبرکفان
آتشنشان بندرامام
و خانواده های ایشان
محمود