بازدید 2556

اقدام عجیب کمیته داوران برای بازی نفت

طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان رئیس این کمیته ناظر بازی نفت و استقلال خوزستان خواهد بود، محمدرضا فغانی قضاوت این مسابقه را برعهده دارد و سجاد طوری، سید یعقوب حجتی و یاسر همرنگ کمک‌های او هستند.
کد خبر: ۶۶۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰ 26 January 2017
کمیته داوران فدراسیون فوتبال در تصمیمی غیرمتعارف کمک داور دیدار نفت و استقلال خوزستان را از استان تیم مهمان انتخاب کرده است.
  
به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه نفت تهران و علی دایی طی هفته‌های اخیر به نحوه قضاوت داوران معترض بودند و بارها از این مسئله متضرر شدند که حالا کمیته داوران برای مسابقه این تیم برابر استقلال خوزستان که ساعت 16:50 روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود، تصمیم عجیبی اتخاذ کرده است.
 
طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان رئیس این کمیته ناظر بازی نفت و استقلال خوزستان خواهد بود، محمدرضا فغانی قضاوت این مسابقه را برعهده دارد  و سجاد طوری، سید یعقوب حجتی و یاسر همرنگ کمک‌های او هستند.
 
سجاد طوری که به‌عنوان کمک اول محمدرضا فغانی برای این مسابقه انتخاب شده از استان خوزستان است و این تصمیم کمیته داوران باتوجه به اینکه استقلال خوزستان در این دیدار مهمان است عجیب به نظر می‌رسد.
اقدام عجیب کمیته داوران برای بازی نفت 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان