بازدید 13987
۴

"اینستاگرام" شب‌نشینی سه فوتبالیست را لو داد

کد خبر: ۶۶۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 25 January 2017
تکنولوژی جدید اینستاگرام با ضبط تصاویری از وجود قلیان در شب نشینی سه تن از بازیکنان مطرح یکی از تیم‌های بزرگ لیگ برتری برای آنها دردسرساز شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، بامداد چهارشنبه با ایجاد قابلیت جدید شبکه اجتماعی اینستاگرام شاهد اتفاق عجیبی در این شبکه مجازی توسط سه تن از فوتبالیست‌های مطرح لیگ برتری بودیم.

شبکه اجتماعی اینستاگرام که قابلیت Live story را شب گذشته به ویژگی‌های نرم افزاری خود ‌اضافه کرده است برای سه تن از بازیکنان یکی از مطرح‌ترین تیم‌های پایتخت دردسرساز شد.

یکی از این بازیکنان که ویدیوی مربوطه توسط او در اینستاگرام قرار گرفت، با ضبط تصاویری از بخش‌های مختلف منزلش مخاطبان را با اتفاقی عجیب مواجه کرد؛ جایی که علاوه بر ضبط تصویر از چهره خودشان تصویر یک قلیان هم که روبروی آنها قرار داشت به نمایش در آمد و پس از آن بلافاصله با کامنت‌های مختلف افرادی که ویدیو مربوطه را ملاحظه کردند همراه شد. پیام‌هایی مبنی بر این که "قلیان نکشید!".

در تصاویر پخش شده این سه بازیکن مطرح و سرشناس از این قابلیت جدید اینستاگرام شگفت زده شده بودند.

این‌ در حالی است که طی روزهای گذشته سرمربیانی همچون برانکو ایوانکوویچ  و علیرضا منصوریان بر پرهیز بازیکنان شان از حضور در شبکه های اجتماعی تاکید کرده بودند.

علاوه بر این سرمربی سرخپوشان پایتخت در پاسخ به پرسشی در مورد گزارش کمیته‌  پزشکی فدراسیون فوتبال مبنی بر درصد بالایی استفاده از قلیان در میان فوتبالیست‌های لیگ برتری، اظهار کرده بود تا جایی که می داند بازیکنانش درون زمین قلیان نمی‌کشند، اما بیرون از زمین اطلاعی در این خصوص ندارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
پس چه کار کنند تمام شادی ها خنده ها سرگرمی ها ممنوع هستش لابد پیشنهاد میکنید بروند خارج از کشور
بهتر است خودمان را به خواب نزنیم . این موارد بسیار زیادتر از این حرفهاست و در بین همه گروه های اجتماعی ، علی الخصوص آنهایی که دستشان به دهانشان میرسد رواج دارد.در این بین تازه به دوران رسیده ها پیشتازند
قلیون کشیده که کشیده

نه جرم است و نه خلاف و نه .......

دلش خواسته به من و دیگران هم هیچ ارتباطی ندارد
پول باد آورده و زیاد همشون رو بد بخت و بیچاره میکنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر