بازدید 11583
۱
همزمان با عید نوروز؛

دارا و سارا مهمان کودکان بوسنیایی می‌شوند

کد خبر: ۶۶۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 25 January 2017
کانال بوسنی شبکه جهانی سحر برای اولین بار یک مجموعه ۱۳ قسمتی را برای گروه سنی کودک تولید کرده است که همزمان با عید نوروز از این شبکه رادیو تلویزیونی پخش می‌شود.

به گزارش مهر، سید میثم میرهادی، مدیر کانال رادیو و سیمای بوسنی شبکه جهانی سحر تولید مجموعه‌ای برای گروه سنی کودک خبر داد و گفت: کانال بوسنی شبکه جهانی سحر برای اولین بار  مجموعه ۱۳ قسمتی برای گروه سنی کودک تولید کرده که در آن عروسک‌های دارا و سارا مهمان خاله ستاره که یک خانم بوسنیایی است، شده‌اند و در هر قسمت با توجه به ماجراهایی که برایشان اتفاق می‌افتد، مطالب جدیدی در خصوص سبک زندگی یاد می‌گیرند.

دارا و سارا مهمان کودکان بوسنیایی می‌شوند 
 
وی ادامه داد: این برنامه سعی دارد با تکیه بر اشتراکات فرهنگی ایران و بوسنی در هر قسمت بخشی از فرهنگ و آداب و رسوم مردم ایران را به کودکان بوسنیایی آموزش بدهد. جغرافیای ایران، تنوع فصول، غذاهای ایرانی، پوشش مردم نقاط مختلف آنها، حضور در فضای مجازی و موضوعاتی از این دست در کنار مقایسه آن با کشور بوسنی و هرزگوین از جمله مواردی هستند که کودکان بوسنیایی با آنها آشنا می‌شوند.

میرهادی تاکید دارد یکی مزیت‌های این برنامه بومی بودن مجری برنامه و صداپیشه‌گان عروسک‌های دارا و سارا است.

این برنامه به تهیه‌کنندگی سعید دیانتی در ۱۳ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای تولید شده است. عروسک‌های تن پوش دارا و سارا نیز توسط اعظم صانعی و به شکل عروسک‌های اصلی دارا و سارا ساخته شده است.

کانال بوسنیایی شبکه جهانی سحر در حال حاضر ۱۵ ساعت پخش دارد و با توجه به قرارداد این کانال با شبکه‌های محلی در کشور بوسنی و هرزگوین، برنامه‌های آن از طریق همین شبکه‌ها در سراسر کشور بوسنی و هرزگوین پخش می‌شود.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چه عروسکای ترسناکی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر