بازدید 3143

كفاشيان: بركناري قطبي شايعه است

*اظهارات مايلي كهن در مورد شما هم بسيار عجيب بود. نظر شما در اين باره چيست؟ من پاسخي نمي دهم و كميته انضباطي بايد با بررسي همه جانبه پاسخ ايشان را بدهد.
کد خبر: ۶۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۳:۵۱ 22 September 2009
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: در مورد اظهارات مايلي‌كهن در مورد من، كميته انضباطي بايد پاسخ او را بدهد.

به گزارش فارس، علي كفاشيان در مورد اتفاقات اخير فوتبال صحبت هاي زير را مطرح كرده است:

*ماجراي اسپانسر شدن شركت لگا بازخوردهاي گوناگوني در محافل فوتبالي داشته است. اين كه درباره مدت اسپانسرينگ و نوع خدمات اين شركت ابهاماتي وجود دارد نظر شما در اين باره چيست؟
همه چيز در قرارداد شفاف است و تاج هم در اين باره در چند روز گذشته توضيحات لازم را داده است. منظور شما از ابهامات چيست؟

*مثلا اين كه چطور مي شود فهميد كه ارزش البسه ارائه شده به تيم هاي ملي به رقم 850 ميليون تومان سال اول يا مثلا 900 ميليون تومان سال آخر برسد؟
ما به خوبي به اين مسئله نظارت داريم و حواسمان به همه چيز هست، البسه و محصولات را چك مي كنيم و در واقع كميته بازاريابي وظيفه اش اين است كه نظارت دقيقي بر عملكرد اين شركت داشته باشد و جنس البسه اين شركت مطمئنا در تمام طول مدت قرارداد درجه يك خواهد بود. ضمن اين كه محصولاتي كه ارائه مي شود بر روي سايت اينترنتي خود شركت موجود است و بالطبع قيمت ها و كيفيت اين اجناس هم روي خروجي اين سايت اينترنتي وجود دارد.

*پس تكليف سايپا چه مي شود؟
سايپا در واقع پاردنر تيم ملي است و هنوز طبق قرارداد حامي تيم هاي ملي محسوب مي شود. تبليغات دور زمين و بيلبوردهاي در هنگام مصاحبه هاي مربيان و بازيكنان در اختيار سايپا است.

*از بحث اسپانسرينگ بگذريم. قرار بود شما پس از پايان مجمع، سفرهاي استاني خود را شروع كنيد اين اتفاق هنوز نيفتاده، چه زماني مي خواهيد اين سفرها را آغاز كنيد؟
دوشنبه 2 هفته بعد اولين سفر استاني ام را به اصفهان انجام خواهم داد. اگر جلسه هم انديشي مربيان ليگ برتر با سرمربي تيم ملي روز دوشنبه هفته آينده برگزار نمي شد هفته آينده به اصفهان مي رفتم. البته من در يكسال و نيمي كه رئيس فدراسيون بودم به همه استان هاي ايران به جز كردستان و لرستان سفر كردم و به احتمال زياد پس از سفر به اصفهان اين دو استان در اولويت كاريم خواهد بود. هدف از اين سفرها رسيدگي و نظارت به امور هيات هاي استاني است گرچه در اين سفرها برنامه ريزي پايه اي براي توجه هيات هاي استاني به فوتبال پايه و بانوان و همچين فوتسال در دستور كار فدراسيون قرار دارد.

*در اين سفرها اولويت بندي خاصي براي سفر نداريد؟
چرا اتفاقا براي استان هايي كه در ليگ هاي برتر و يك تيم دارند اولويت سفر وجود دارد اما به هر جهت بايد با يك برنامه ريزي به استان هايي كه در ليگ دو نماينده دارند توجه ويژه اي بشود.

*اوضاع تيم هاي ملي چطور است؟
با ذره بين همه چيز را زير نظر داريم و با توجه به اردوها و تداركاتي كه براي تيم هاي ملي در نظر گرفتيم بسيار اميدواريم كه در رقابت هاي آتي در رده هاي مختلف بتوانيم براي فوتبال ايران افتخار كسب كنيم.

*شايعه بركناري قطبي پس از عدم نتيجه گيري در برابر اردن يا در مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا شنيده مي شود شما اين اخبار را تاييد مي كنيد؟
همانطور كه گفتيد بركناري قطبي شايعه است اما اين كه تيم ملي نتواند در مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا موفق شود و به مرحله نهايي صعود نكند كمي دور از ذهن است. اگر اين اتفاق بيفتد مطمئنا اتفاق نادري در فوتبال آسيا و جهان رخ مي دهد. سنگاپور ، اردن و تايلند حريفاني نيستند كه ما فكر كنيم توانايي صعود به مرحله نهايي را نداريم. تيم ملي ايران خودش را براي قهرماني در جام ملت ها آماده مي كند. به هر جهت بايد به نوعي عدم صعود به جام جهاني را جبران كنيم.

*شنيده شده كه برخي داوران با يكي از مديران ليگ برتر تماس گرفته اند و از او خواسته اند در ازاي تغيير نتيجه مبالغ هنگفتي دريافت كنند.
باز هم شايعه است. داوران ما شريف اند و هرگز از اين كارها نمي كنند گرچه من از طريق كميته انضباطي پيگير ماجرا شدم و گروه ويژه اي براي بررسي اين ادعاي عجيب و باورنكردني مامور شده اند.

*اظهارات مايلي كهن در مورد شما هم بسيار عجيب بود. نظر شما در اين باره چيست؟
من پاسخي نمي دهم و كميته انضباطي بايد با بررسي همه جانبه پاسخ ايشان را بدهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار