بازدید 1681
فاطمي:

عنايت به ابهران توهين كرده است

ايشان ناخواسته وارد ماجرايي شده كه كمترين نقش را در آن داشته و قابل توجه آقاي عنايت كه در اين پرونده ابهران به اخذ رشوه محكوم نشده بلكه بحث پرداخت رشوه است كه هنوز هم ثابت نشده ايشان در اين كار نقش داشته است.
کد خبر: ۶۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۱:۳۷ 22 September 2009
مدير روابط عمومي باشگاه تراكتورسازي گفت: عنايت با اظهار نظر خود در مورد ابهران به او توهين كرده است.

مهدي فاطمي در گفت و گو با فارس درباره اظهار نظر رئيس كميته داوران در مورد ابهران مبني بر اين كه ابهران به دليل مسائل مربوط به رشوه دادن و گرفتن سه سال محروم شده است، اظهار داشت: ابهران چهره شناخته شده در جامعه داوري فوتبال است و تجربه كار داوري او از عنايت خيلي بيشتر است.

وي افزود: اگر او در مورد پنالتي كه مقابل مقاومت گرفته نشده حرفي مي زند در واقع كارشناسي نظر داده، در برنامه 90 هم كارشناس داوري تاييد كرد كه اين پنالتي به نفع تراكتورسازي گرفته نشده است.

مدير روابط عمومي باشگاه تراكتورسازي در مورد بحث اخذ رشوه از وي ابهران عنوان كرد: اين پرونده در كميته استيناف هنوز بررسي نشده است. ايشان ناخواسته وارد ماجرايي شده كه كمترين نقش را در آن داشته و قابل توجه آقاي عنايت كه در اين پرونده ابهران به اخذ رشوه محكوم نشده بلكه بحث پرداخت رشوه است كه هنوز هم ثابت نشده ايشان در اين كار نقش داشته است.

فاطمي تاكيد كرد: در ضمن اين ماجرا چه ربطي به پنالتي نگرفته شده تراكتورسازي دارد؟ باشگاه تراكتورسازي اجازه نمي دهد با آبروي كارمندانش بازي شود.

وي همچنين در مورد راي كميته انضباطي مبني بر پرداخت 20 ميليون تومان جريمه گفت: باشگاه تابع قانون است و با اين موضوع مشكلي نداريم. تلاش هم خواهيم داشت كه در آينده وضعيت ميزباني درست شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل