بازدید 1433

تکذیب قرارداد فدراسیون فوتبال با سایپا

فدراسيون فوتبال درخواست 200 ميليون تومان ديگر از ما كرده است اما با توجه به تغيير و تحولات اخير اين رقم پرداخت نشده؛ ضمن اين كه ما فقط يك توافقنامه با فدراسيون داريم و قراردادي با فدراسيون فوتبال به طور رسمي منعقد نشده است.
کد خبر: ۶۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۱:۲۰ 22 September 2009
مديرعامل باشگاه سايپا گفت: تاكنون 300 ميليون تومان به فدراسيون فوتبال پول پرداخت كرده‌ايم اما قراردادي نداريم.

حميد سجادي در گفت و گو با فارس در مورد شركت لگا؛ اسپانسر جديد تيم ملي و اين كه سايپا به عنوان حامي مالي با فدراسيون ادامه همكاري خواهد داد يا نه عنوان كرد: اين مسئله بستگي به توافق گروه خودرو سازي سايپا و فدراسيون فوتبال دارد. باشگاه سايپا فقط عامل عقد توافق‌نامه با فدراسيون فوتبال بود و من در اين مسئله مامور و معذور بودم.

وي ادامه داد: اين كه چه شرايطي، چه توافق‌هايي و چه مسايل حقوقي به وجود بيايد يا نيايد من نمي‌دانم. در اين زمينه تصميم گيرنده گروه سايپا است. تاكنون سايپا 300 ميليون تومان به فدراسيون فوتبال از طريق باشگاه سايپا پول پرداخت كرده‌ است و اين پول به دستور مديرعامل گروه خودرو سازي سايپا پرداخت شد.

سجادي در مورد شايعه قرارداد 2 ميليارد توماني سايپا با فدراسيون فوتبال تصريح كرد: من چنين رقمي را نشنيده‌ام اما بر اساس دستور كتبي مديران و روساي سايپا 300 ميليون به فدراسيون پرداخت كردم. اين تنها رقم پرداختي بود.

وي اظهار داشت: فدراسيون فوتبال درخواست 200 ميليون تومان ديگر از ما كرده است اما با توجه به تغيير و تحولات اخير اين رقم پرداخت نشده؛ ضمن اين كه ما فقط يك توافقنامه با فدراسيون داريم و قراردادي با فدراسيون فوتبال به طور رسمي منعقد نشده است.

سجادي خبر از عقد قرارداد با صندوق حمايت از ورزشكاران و پيشكسوتان داد و گفت: با اين صندوق قراردادي مشخص امضا شده و رقم آن بيشتر از 300 ميليون تومان است. بنابراين در تمامي مسابقات ليگ شما تبليغات خودروسازي سايپا را در اطراف زمين خواهيد ديد اما هنوز قراردادي با فدراسيون نداريم و دوست داريم اگر قرار است پولي براي هزينه در ورزش پرداخت شود، به صورت علي‌الحساب نباشد و بر اساس يك قرارداد مشخص پرداخت‌ها انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار