بازدید 16609
معاون استاندار:

باید روسپی‌ها و کارتن‌خواب‌‌ها عقیم شوند

کد خبر: ۶۵۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 01 January 2017
مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران گفت: باید با پروژه قانع کردن زنان کارتن خواب، عقیم‌سازی صورت گیرد تا جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی گرفته شود.

به گزارش ایلنا سیاوش شهریور درباره «عقیم‌سازی کارتن خواب‌ها» که این روزها انتقادهای زیادی را به دنبال داشته است، گفت: چند موضوع را باید به عنوان پیش زمینه این اقدام در نظر گرفت؛ نخست آنکه براساس قوانین کشور و به لحاظ حقوقی هیچ کس اجازه ندارد؛ این کار را انجام دهد. اگر خانم مولاوردی هم چنین بحثی را مطرح کرده که با رضایت زنان کارتن خواب این کار صورت بگیرد، به این دلیل است که در شهر تهران زنانی وجود دارند که معتاد، کارتن‌خواب و تن‌فروش هستند.

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با اشاره به اینکه این زنان علاوه بر توزیع مواد مخدر، خودشان هم مصرف می‌کنند و به سکس ورکری [روسپی گری] هم مشغول هستند، افزود: بالای ۲۰ درصد این زنان ایدز دارند و انواع و اقسام بیماری را گسترش می‌دهند.

وی ادامه داد: برخی از این زنان علاوه بر اعتیاد و کارتن‌خوابی و توسعه فحشا، عین ماشین جوجه‌کشی بچه تولید می‌کنند و چون بچه‌ها سرپرست ندارند، به فروش می‌رسند.

شهریور با طرح این سوال که با این وضعیت چه باید چه کرد؟ گفت: یک پروژه، واقعیت و نظری وجود دارد که بسیاری از سازمان‌های مردم نهاد و نخبگان اجتماعی نیز با آن موافق هستند؛ مبنی بر اینکه اگر زنی بیماری دارد، سکس ورکر هم هست و جا هم ندارد، با رضایت خودش عقیم شود نه اینکه به زور این کار انجام شود.

وی با بیان اینکه هیچ کسی در ایران (مدیران ملی) با این گزاره ضدحقوقی (عقیم‌سازی زنان کارتن خواب) موافق نیست، گفت: اگر زنی باشد که جانش به لبش رسیده باشد، نتواند بچه‌اش را بزرگ کند و مجبور باشد آن را بفروشد، اگر بگوید که حاضرم عقیم شوم، این کار انجام شود؛ بهتر است، چرا که حداقل شاهد بچه‌ای مریض، دارای فقر غذایی، بحران‌زده و فاقد سرپرست نخواهیم بود.

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران با بیان این مطلب که بخشی از واقعیت جامعه را نمی‌توان به صورت علنی گفت، گفت: چه اتفاقی در زیر پوست این شهر در حال رخ دادن است؟ این زنان، بسیاری از دختران ما به ورطه هلاکت می‌کشانند و به آن‌ها آموزش ترویج فشاد و فحشا می‌دهند. ما متاسفانه نتوانستیم تولید امید و اشتغال کنیم.

وی ادامه داد: جوانی که نا‌امید و بیکار است و سنش ۴۰ سال شده و شریک جنسی ندارد، باید از یک سو به فرد آموزش دهیم که از وسایل پیشگیری استفاده شود که حداقل مریض نشود.

شهریور در خاتمه تاکید کرد: باید با پروژه قانع کردن زنان کارتن خواب، عقیم‌سازی صورت گیرد تا جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی گرفته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۶۸
ايا ايشان نسبتي با هيتلر و موسيليني دارند؟
اگه با رضایت باشه چه اشکالی داره؟؟؟؟؟
الان دوباره اشک های تمساح جاری می شود !!!
همان هایی که صحبت از حقوق انسانی این افراد می کنند خواهشاً یک بار فقط یک بار با این اشخاص بنشینند سر یک میز غذا بخورند .
به جای اینکه درمان شوند عقیم شوند!!!
خب ایا این کار مسئله را برای همیشه حل میکند ، یعنی دیگر چنین اشخاصی در جامعه بوجود نمی آیند و من حیث المجموع مشکل برای همیشه حل میشود ، و یا اینکه نه اصل قضیه را بیخیال .. اینها همیشه هستند و ما هم همیشه عقیمشان میکنیم.
مشکل اینجاست که فردا این مصیبت گریبان گیر جامعه در بعد های دیگری نیز میشود.. مثلا بی خانمانها باید عقیم شوند... فقرا باید عقیم شوند...بی سوادان باید عقیم شوند... بیماران لاعلاج باید عقیم شوند... بدهکاران باید عقیم شوند...و صدها مورد دیگر
اصلا هم ایده بدی نیست . اگه خودشون راضی باشن و دولت هم بازاء این کار کمک مالی بهشون بکنه جلوی ایجاد کودکان بی سرپرست ، گرفتار و خلافکار گرفته میشه .
بسمه تعالی
یاد هیتلر افتادم، معتقد بود باید افراد دارای اختلال ذهنی نابود شوند. این نوع تفکرات غربی با وظیفه مسئولین دینی،انسانی،عقلی، و .. برای پیشگیری و درمان تضاد دارد.
نيش عقرب نه از ره كينه است اقتضاي طبيعتش اينست ، متاسفم كه دارم تو همچين مملكتي كه چنين مسئولاني داره زندگي ميكنم،
دوره هیتلر هم از این نظرات غیر اخلاقی میدادن و انجام هم می گرفت. یک به اصطلاح مسوول بهتره که با دانش و اطلاعات بیشتری حرف بزنه. راجع به انسان صحبت می کنیم نه سگ و گربه که چنین تصمیماتی راجع بهشون می گیرید. ساده ترین راه رو انتخاب کردن هنر نیست.
درص3ورت عدم درمان به آغاجاری تبعید شوند
با این گرفتاری اقتصادی مردم ونداشتن سر پناه وانواع مریضی وهزاران گرفتاری دیگر ، مردم خود عقیم شده اند شما لازم نیست کاری بکنید.
چرا عقیم سازی؟!!..شما که ماشالا جراتشو پیداکردین وجامعه هم نشون داده خیلی مخالفتی نمیکنه بیاین یه دفه کارو تموم کنین واون چیزی که تو کله تونه بریزین بیرون وبگین " باید روسپی ها وکارتن خوابا معدوم شوند" چون قرار نیس شما برای مردم وعاجزین ومستضعفین راه چاره درست کنین بهترین راه حذفشونه..نگران اینم نباشین که بهتون بگن طرفدار نیچه هستین ..فوقش اگه کسی هم گفت بهش ببندین روسپی یا کارتن خواب و بعدشم..................
این یعنی پاک کردن صورت مساله به غیر انسانی ترین شکل خودش!!!!
کسی که این طرح رو میده الان با اسراییل چه فرقی داره؟!؟
بي مسوليت هاي مسوءل خدا انچه لايق شما است به شما بدهد ! ما كه شرمگين و شر منده ايم . شما را نمي دانم .
واقعا داریم به کجا می رسیم .چرا باید زنان و مردان به این مرحله برسند
واقعا داریم به کجا می رسیم .چرا باید زنان و مردان به این مرحله برسند
با سلام
بنظر بنده افراد معتاد را بایستی حداکثر سه بار فرصت برای ترک داد و اگر بازهم بسوی مواد رفتند یعنی این فرد دیگر اصلاح شدنی نیست به نفع خودش ، خانواده و جامعه است که تیرباران شود.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
lمن می گم بجای تیرباران بندازیمشون داخل چرخ گوشت صدام،یا مثل داعش آتیششون بزنیم.دوست عزیز شما سابقه کار در گوانتانامو ندارید؟
فعلانی به جای عقیم کردن باید به داد زندگیشون برسی.
مملکته داریم افتادیم تو سراشیبی با شیب 90درجه
این آقا اگر در زمان هیتلر بود حتما به مقامات بالای اس اس می رسید . توجه کاره ای که بخواهی نعمت خدادادی را بگیری؟
مگر ما روسپی و کارتن خواب داریم؟
برای حیوانات سینه چاک میکنن که ازشون حمایت بشه اون وقت خانم معاون رییس جمهور میگه باید مردان و زنان را عقیم کرد اگه عرضه کار کردن و رفع مشکل را ندارن حداقل بذارن برن بهتره
مگر روسپی هم داریم ؟
پاسخ ها
mrv
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
اووووه ندیدی!! الاماشاالله داریم متاسفانه
متاسفانه مسئولان کشور ما بجای حل مشکل همیشه صورت مسئله پاک میکنند
ما در مورد انسانها صحبت میکنیم باید مشکلات آنها حل شود و حقوق بنیادی آنها داده شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
در طول تاریخ و همه زمانها و همه کشورها افراد دزد ، معتاد و انگل بخشی از جامعه بوده و هستند .
مهم نحوه برخورد با آنها است .
باید تلاش بشه نجات پیدا کنند و در غیر اینصورت باید محدودشان کرد . عقیم کردن ایجاد یک محدودیت برای کسی است که برای جامعه مشکل درست میکنه .
کار درستیه.چون آسیب اصلی رو همین بچه ها میبینن
مسولين از جان اين بيچاره ها چه ميخواهند
اگر آنها روسپی گری یا خرده فروشی مواد می کنند می توان آنها را به این اتهامها دستگیر کرد و زندانی نمود که هم یه جایی برای خوابیدن داشته باشند، هم غذایی برای خوردن و هم از آسیب های اجتماعی کاسته شود و شاید هم بشود آنها را در آنجا تحت درمان قرار داد و اعتیادشان را ترک داد.
گاهی اوقات به نیت دادن سرپناه به کسی وی را زندانی کرد و از این منظر در زندان خوابیدن برای آنها جایی بهتر از خوابیدن در گور یا پارک یا کنار خیابان است. البته بدیهی است که کسی را به خاطر کارتون خواب یا معتاد بودن نمی توان دستگیر و روانه زندان کرد ولی به جرم روسپی گری، مواد فروشی و چیزهایی از این دست می توان دستگیر کرد.
مگر روسپی داریم ؟
مگر معتاد داریم؟
حذف صورت مسئله بهترین گزینه براتون بوده وهست. من و تو بر چه اساسی میتونیم کره زمین رو واسه خودمون بدونیم.خدایا تو جان میبخشی واینجا به فتوای تو میگیرن جان ازما .
روح مرحوم آیتا الله طالقلنی شاد.
می فرمود هر شهری توالتی می خواد...
نمیتونم تصور کنم زن معتاد کارتن خواب تن فروش میتونه مورد پسند چه مشتری باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
به زنان کارگر جنسی روسپی می گویند اما به مردانی که از این زنها استفاده می نمایند چه می گویند پس تعداد مردان خیابانی را چه کسی بررسی می نماید
ناش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
بعضی ها اونقدر تحت فشار هستند که به هر مادینه ای نظر مثبت دارند!!!
کاملا موافقم....ولی یه کم شبیه عقاید هیتلر شد!
سياووش بايد همكاري سابق در جهت راه دادن و باز كردن تشكيلاتم ادامه پيدا كند. فقط خوابگاه ده تهران نيست مملكتيه. بودجه بيمارستانهاي دانشگاه علوم پزشكي تهران را بي سر و صدا واريز كن جهت ساخت و ساز
اگر میخواهید از دستشون خلاص شوید و هزینه کمتری داشته باشید .نظرتون راجع به آمپول هوا زدن به آنان چیه
من واقعا نمی فهمم چرا این فکر عوضی مطرح میشه؟
این توهین نیست. صاحب این فکر گوساله ای بیش نیست
بهتر است اختلاس گران را هم عقیم کنیم ، شاید دیگر اختلاس نکنند!
عقل و منطق حکم به درستی عقیم کردن این افراد میده.
به نظر شما این افراد چه مدل آدمهایی رو تحویل جامعه میدن? این ها با تولید مثل فقط باعث گسترش بدبختی و فقر و فساد وفحشا میشند. البته از نظر احساسی واقعا تاسف آوره ولی اگه کمی عقلانی فکر کنید میبینید که عقیم سازی اونها واقعا درسته.
مگه گربه اند !!!
عقیم بشوند، فقط بچه دار نمی شوند!

بفرمایید با تن فروشی و گرسنگی فرهنگی آنها چه می کنید؟؟؟؟

مگه نمی گید ایدز و انواع مریضی را دارند لابد بعد از عقیم سازی به کشتن اونها (البته با رضایت خودشان!!!) می پردازید!

بسیاری از کشورهای دنیا با موضوع روسپی گری زنان و مردان منطقی برخورد کردند و بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی ناشی از فعالیت این افراد حل شده اما ما فقط صورت مسئله رو پاک می کنیم و چشم می بنیدیم که ای وای و ای های قبح فلان و بهمان عمل شکسته نشه! بالاخره چند نسل باید منقرض و نابود بشوند تا یه چیزهایی تو این مملکت اسلامی حل بشه!!!!
کار درستیه چون چه کسی جوابگوی فرزندان ناخواسته این والدین خواهد بود به نظر من باید افراد بالای ۴۰ سال در این افراد با عمل وازکتومی و انسداد رحم عقیمسازی شوند.
چرا اين مسئولين همه به فكر راه حل هاي عهد عتيق هستند .
اين‌ها انسان هستند. گياه و يا علف هرز نيستند كه چنين فتوايي در مورد آن‌ها صادر مي‌كنيد. اصولا چه كسي اين اختيار را دارد كه كسي را از بچه دار شدن محروم كند؟ مجددا به اين نتيجه رسيديد كه بهترين كار حذف صورت مسئله است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
انسان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دزد و معتاد و مواد فروش انسانه؟
گياه و علف شرف دارن به اينا
چه عجب این یه فقره تقصیر تنبیه بدنب نیست
آیا کسی هست که به این پرسش مهم پاسخ دهد ؟ " آیا همه ی این روسپیان از سرخوشی و شکم سیری به این راه کشیده شده اند ؟ "
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
خودشون انتخاب كردن معتاد باشن حالا هم برا موادشون مجبورن تن به هركاري بدن
حافظه تاریخ
دقیقا مثل زمان رایش سوم که دستور عقیم کردن خیلی ها رو صادر کردن

ببینیم نورمبرگ ایران چی میشه؟
این آقا دیده سگهای ولگرد عقیم میکنند فکر میکنه با انسانهای زخم خورده بایدمثل سگها باهاشون برخورد بشه!!جای تاسف برای کسی که به جنابعالی سمت داده
برای شروع حداقل خیلی خوب است نتیجه ناگوار و کودکان بیمار تحویل جامعه نمیدهد .
مگه سگ هستن؟یه مقام دولتی اینو میگه وای به حاله بقیه.
تعداد کارتن خواب ها چند نفر است ؟ آیا نمی توان یکی از وام های چند هزار میلیاردی که گرفته می شود و پس داده نمی شود را صرف ساماندهی این قشر کرد ؟ آیا همتی بلند در میان مسئولین جهت رفع این معضل وجود ندارد ؟ چه آسان از عقیم سازی سخن می گوییم و حاضریم خرج کنیم ولی حاضر نیستیم یک بار برای همیشه مشکل این افراد را حل کنیم .
به نظر من مدیران فاسد و بدرد نخور را باید اقیم کرد که مردمم رو به این روز انداختن تا نتونن ازدیاد نسل داشته باشن کما اینکه با راننت و رابطه سرنوشت کشور میفته دست فرزندانشون اینا باید اقیم بشن تا نسل مفسد ها ریشه کن بشه
شما انسان هستید؟
آیا این مسئله بیانگر گمراه شدن جامعه نیست؟
چی میخواستیم چی شد؟
با سلام

بهتر نیست تمام لیسانس های بیکار بالای 30 سال و فوق لیسانس های بیکار بالای 35 سال را عقیم کنید؟
تا برنامه ريزي و انجام كارهاي بنيادي ( تازه در صورت وجود منابع كافي ) براي اين معضلات زمان زيادي ( ١٠ ، ٥ ، شما بگو يكسال زمان لازمه ) چندتا بچه مريض و معتاد قراره بدنيا بيان
این فکر آقای معاون استاندار باید عقیم شود! زمان هیتلر با یهودیان این کار را می کردند....
ایده ت منو کشته. این چه طرز فکر مدیریتیه؟
اگر در این کشور روسپی و کارتن خوابی باشد مسولان باید عقیم شوند
واقعا از این پیشنهاد مسئول محترم سپاسگذاریم
والا ادمهای درست و حسابی که ازدواج نمیکنند و بچه دار نمیشن اینارو عقیم کنید دیگه.تازه عقیم کردن به نظرم حداقل یک عمل جراحی میخواد هزینه و مراقبتهای پس از عملشون به عهده کیه؟
بهتره مسئولین بی کفایت و بی عرضه را عقیم کنیم که موجبات بدبختی و اعتیاد و کارتن خوابی این بندگان خدا را فراهم می کنند
کارتن خوابان و روسپیان سالم و عاری از بیماری خطرناک جدا سازی کنند و انان را در کمپ های کار مثل درختکاری بیابان زدایی . بازیافت بکار بگیرند و از درامدشان هزینه نگهداریشان را کسر کنند وسایرین را که مبتلا به بیماریهای خطرناک مثل ایدز و یا هپاتیت هستند را عقیم کنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل