بازدید 9631
۳

بیست و پنج راه کار برای مواجهه با گورخوابی

کد خبر: ۶۵۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 31 December 2016
رفیع اله  ثرایی در یادداشتی، بیست و پنج راهکار برای مقابله با گورخوابی را پیشنهاد کرده است. این مطلب تحت عنوان بیست و پنج راه کار برای مواجهه با گورخوابی! به شرح زیر است: 


یکم : برای جلوگیری از گورخوابی، گورها را از قبل آماده نکنیم؛ بلکه  به محض اینکه کسی مرد، فورا گورش را بکنیم و فورا هم دفنش کنیم!

دوم: گشت ویژه جلوگیری از گورخوابی راه اندازی کنیم!

 سوم: گورها را حد اکثر 20 تا 30 سانت گود کنیم؛ جوری که کسی نتونه داخل اونا پناه بگیره و اگر کسی خواست گور بستگانش گودتر باشه، پس از فوت، خودش گودش کنه!

چهارم: نامه بزنیم به همه جراید و رسانه ها که از این به بعد کسی حق نداره درباره اونها مطلب بزنه!

پنجم: کسی که گزارش اولیه را تهیه کرد و اینجوری فضای جامعه را به هم ریخته، احضار و تنبیه کنیم که باعث عبرت دیگران بشه!

ششم: از این به بعد خونه ها را هم اندازه گورها کوچیک کنیم که دیگه گورخوابی قبح خودش را از دست بده!

هفتم: گزارشگر صداوسیما از امریکا را مامور کنیم سریعا درباره گورخوابی در امریکا یه گزارش تهیه کنه با همان سبک و ریتم گزارشی که پیش بینی کرد ترامپ شکست می خوره و طرفدارانش مسلح به خیابون میان!

هشتم: بگذاریم این مسئله بیشتر درجامعه مطرح بشه تا دست کم تسکینی باشه بر مشکلات اقتصادی دیگه و اونها به فراموشی سپرده بشه! خصوصا ارزش این روزهای دلار!

نهم: رسانه ملی بره میان گورخوابها و ازشون یک گزارش تهیه کنه و ثابت کنه که از این وضعیت کاملا هم راضی اند و رسانه های داخلی  بی خودی شلوغش کردن!

دهم: در برنامه ای دراز مدت، هرچه دستور و توصیه و سفارش از دین و اخلاق و... درباره توجه به فقرا و زاغه نشینان داریم را از متون خود آرام آرام حذف کنیم که در آینده دوباره کسی مدعی نشه!

یازدهم: به فکر دل جویی از  مسئولانی باشیم که افسرده شده اند که چرا پیش از اون خبرنگار قضیه را ندیدند تا زودتر با اینها عکس بگیرند و برای تبلیغات شون استفاده کنن!

دوازدهم: چون گورخوابها خودشون هم به نوعی در این سرنوشت مقصر و سربار جامعه اند و به وجهه کشور آسیب زده اند، سریعا چند تا تجمع اعتراضی علیه شون برپا بشه، تا خودشونا جمع کنند!

سیزدهم: خطبا و نویسندگان و ... از مضرات گورخوابی، خصوصا از نظر تربیتی و بهداشتی، صحبت کنند تا اگر راهکاری دیگر موثر نبود، دستکم از نگاه مذهبی یه تکونی بخورند!

چهاردهم: تاثیر نامطلوب چنین کاری بر اموات و مردگان نیز به صورت مفصل مورد بحث قرار گیرد!

پانزدهم: امثال گورخواب ها کنند، قانع اند؛ لذا دولت در طرحی ضربتی خونه هایی را به اندازه یک گور کوچک با امکاناتی در حد یه سفره و سماور و... تهیه کنه تا هم اثرات سوء تبلیغات از بین بره و هم اینها قانونی سرو سامان بگیرند و مجامع حقوق بشری داخلی و خارجی هم نتونند ایرادی وارد کنند! 

شانزدهم: دستگاه قضا، مختلس ها و نجومی بگیران و زمین خواران را محکوم به خوابیدن یک ساعت در این گورها کنه و حکم کنه: درصورتیکه سالم خارج شدید،  تمام املاک و حقوق تان را بر می گردانیم!

هفدهم: برای گورها درب و قفل آهنی تعبیه کنیم و برای هرچندتا گور یک نفر استخدام کنیم که مشکل بی کاری هم حل بشه!

هجدهم: برای بند بالا میشه از خود همین گورخوابها استخدام کرد (تمام مراحل قانونی استخدام رعایت بشه که فردا دوباره کسی متهم به پارتی بازی در استخدام دوست و رفیق و... نشه و یه معضل دیگه در جامعه درست نشه)!

نوزدهم: مجلس در طرح سه فوریتی برای خوابیدن در گور مردگان مجازات سنگین وضع کنه!

بیستم: از آنجا که این گورها تا رسیدن مردگان بی مصرف می ماند، شهرداری تا وصول مرده جدید، گورها را به متقاضیان، اجاره(به شرط عدم تملیک)، بدهد!

بیستم و یکم: در طرحی ضربتی کاری کنیم که حواس جامعه از این موضوع که همه رسانه ها را به خود مشغول کرده پرت کنیم؛ مثلا دوباره طرح جمع اوری ماهواره ها را با راپل آغاز کنیم و یا مثلا دوتا از قوای مهم کشور دوباره باهم درگیر شوند و..

بیست و دوم: چون برای رفع این معضل در قوانین، تصریح وجود ندارد، لذا سریعا نسبت به تاسیس《وزارت گورخوابی》اقدام لازم به عمل بیاد!

بیست و سوم: از آنجا که به فرموده مسؤلان، یکی از علت های بروز گورخوابی، وجود اختلافات سیاسی در بین مسؤلان است، لذا روز کشف گورخوابها به عنوان روز وحدت قوا در تقویم ثبت بشه!

بیست و چهارم: رسانه ملی مناطره ای بین تعدادی از گورخوابها و اختلاس گران ترتیب بده تا اینها با اونها بحث کنند که چرا عکس و فیلم و حتی اسم اینها به راحتی همه جا پخش میشه ولی حتی اسم اونا با نام مستعار《ت ت》《پ ت》برده میشه؟ فقط باید مواطبت کنه که روبروی اونا اسم واقعی شونا درج نکنه و صورتشونا شطرنجی کنه؛ چون بالاخره تفاوت حرمت انسان تا انسان از زمین تا آسمونه(فکرش را بکنید برای اولین بار غنی برج ساز و بدبخت فلک زده و معتاد گورخواب کنار هم قرار گیرند و پرده ها برافتد!)

بیست و پنجم: اگر هیچ کدام از راههای فوق اجرایی نبود از فرصت پیش آمده استفاده کنیم وتمام گورها(چه خالی چه نیمه خالی) را پرکنیم که اگر کسی هم داخل شون خوابیده، هم خودش راحت بشه و هم جامعه از دستش خلاص بشه! مزیت این راه حل اینه که دیگه هیچ اثری از جرم هم باقی نمی مونه که کسی بخواد ازش سوءاستفاده کنه (برای عدم حساسیت جامعه میشه به مرغوب نبودن زمین های مورد اشاره برای دفن مردگان اشاره کرد و بهترین جاهای شهر را جایگزین کرد!) حتی میشه خیلی از اونایی که وضعیت مشابه دارند را هم به گورها هدایت کرد و بعد با تمام اونایی که به این قضیه کذب، مغرضانه و آگاهانه، دامن زدند،صادقانه و عاقلانه برخورد کرد!
.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۳
عالی بود دمت گرم . نویسنده این مطلب باید تشویق بشه
ایول!
عالی بوددددددد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها