بازدید 1629

رونالدینیو در فکر خداحافظی نیست

رسانه های اسپانیایی برخورد شایسته ای با رونالدینیو ندارند. او برای بارسا زحمت زیادی کشیده است و شایسته چنین رفتاری نیست. دی اسیس همچنین شایعات مذاکره رونالدینیو برای تمدید قراردادش با میلان را رد کرد و گفت: همه چیز در این مورد تنها شایعه بوده است.
کد خبر: ۶۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۱ 22 September 2009
روز گذشته رسانه های اسپانیایی از خداحافظی احتمالی رونالدینیو ستاره برزیلی میلان خبر دادند اما برادر او که مدیربرنامه هایش هم هست این شایعات را تکذیب کرد.

به گزارش گل؛ روبرتو دی اسیس برادر. مدیر برنامه های رونالدینیو گفت :"برادرم به هیچ عنوان درفکر خداحافظی از فوتبال نیست. بر عکس، او می خواهد به هر قیمتی شده بار دیگر به تیم ملی برزیل دعوت شود.

رسانه های اسپانیایی برخورد شایسته ای با رونالدینیو ندارند.او برای بارسا زحمت زیادی کشیده است و شایسته چنین رفتاری نیست. دی اسیس همچنین شایعات مذاکره رونالدینیو برای تمدید قراردادش با میلان را رد کرد و گفت: همه چیز در این مورد تنها شایعه بوده است.

رونالدینیو شروع ناامید کننده ای با میلان در این فصل داشته و به یک نیمکت نشین در این تیم تبدیل شده است. او امیدوار است در بازی بعدی میلان مقابل اودینزه فرصت خودنمایی پیدا کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر