بازدید 5145

آرزوی رونالدو برای سال 2017

سال 2016 سالی فراموش‌نشدنی چه به لحاظ فردی و چه به لحاظ تیمی بود. امیدوارم سال 2017 هم به همین اندازه خوب باشد و سالی مملو از جام و لذت برای ما شود.
کد خبر: ۶۵۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 30 December 2016
 فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها ابراز امیدواری کرد که سال میلادی پیش‌رو هم به مانند امسال سالی مملو از موفقیت برای او، رئال‌مادرید و تیم ملی پرتغال باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، کریستیانو رونالدو پس از تمرینات امروز (جمعه) رئال‌مادرید که با حضور تماشاگران در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو برگزار شد، به شبکه تلویزیونی «رئال‌مادرید تی‌وی» گفت: از هواداران تشکر می‌کنم که همیشه برای حمایت از ما به ورزشگاه‌ می‌آیند. از همه کسانی که امروز به تمرین آمدند، قدردانی می‌کنم.

بهترین بازیکن جهان در سال 2016 به انتخاب «فرانس فوتبال» افزود: سال 2016 هم در رئال‌مادرید و هم در تیم ملی فوتبال پرتغال سالی رویایی برای من بود، سالی فراموش‌نشدنی چه به لحاظ فردی و چه به لحاظ تیمی؛ خیلی خوشحالم. امیدوارم سال 2017 هم به همین اندازه خوب باشد و سالی مملو از جام و لذت برای ما شود.

رونالدو در سال 2016 با رئال‌مادرید فاتح لیگ قهرمانان، سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان شد و با تیم ملی پرتغال قهرمانی در یورو 2016 را نیز تجربه کرد. کریس از جنبه انفرادی هم سال موفقی را سپری کرد و پس از کسب توپ طلا، عنوان بهترین بازیکن جهان از سوی «گلوب‌ساکر» را هم به خود اختصاص داد.
 
آرزوی رونالدو برای سال 2017 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر