بازدید 1480

رحمتي: از نيمكت‌نشيني ناراحت نشدم

هيچ بازيكني دوست ندارد بازي نكند؛ اما فقط نبايد منافع خودم را ببينم. گاهي كادرفني تشخيص مي دهد كه با توجه به بازي حريف تركيب خود را تغيير دهد و من هم ناراحت نمي شوم.
کد خبر: ۶۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۷ 22 September 2009
هافبك تيم فوتبال استقلال‌تهران گفت: از اينكه مقابل استيل‌آذين نيمكت‌نشين بودم، ناراحت نشدم.

كيانوش رحمتي در گفت و گو با فارس درباره اينكه گفته مي شود به دليل نيمكت نشيني مقابل استيل آذين مصدوميت را بهانه كرده است، اظهار داشت: هيچ مشكلي براي عدم حضور در تمرينات ندارم. از ابتداي شروع تمرينات تيم در فصل جاري در هيچ جلسه تمريني غايب نبوده ام، البته از ناحيه مچ پا مصدوميت جزيي دارم؛ اما براي بازي كردن مشكلي ندارم.

وي افزود: هيچ بازيكني دوست ندارد بازي نكند؛ اما فقط نبايد منافع خودم را ببينم. گاهي كادرفني تشخيص مي دهد كه با توجه به بازي حريف تركيب خود را تغيير دهد و من هم ناراحت نمي شوم.

اين بازيكن با بيان اينكه مهم كسب 3 امتياز بوده است، ادامه داد: توانايي تيم استقلال بيشتر از اين است و تا امروز فقط 50 درصد توانايي هاي خود را به نمايش گذاشته ايم. فكر مي كنم نتايج كسب شده تا اين هفته هم خوب بوده است.

رحمتي در پاسخ به اين سئوال كه با بازي كنار حسين كاظمي مشكلي دارد يا خير، گفت: در كنار كاظمي راحت هستم و از بازي در كنار هم لذت مي بريم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار