بازدید 13963

جديدترين موشك بالستيك ايران در رژه امروز

اين موشك دو مرحله‌اي كه از سوخت جامد استفاده مي‌كند قريب 2 هزار كيلومتر برد دارد و تا كنون نسل دوم آن با موفقيت آزمايش و وارد چرخه توليد انبوه شده است.
کد خبر: ۶۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۷ 22 September 2009
جديدترين موشك ساخته شده در كشورمان در رژه امروز براي اولين بار به نمايش گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، موشك بالستيك سجيل كه پس از موشك‌هاي شهاب 3 و قدر، سومين موشك دوربرد ايران اعلام شده است، با حضور در رژه امروز سه‌شنبه نيروهاي مسلح در جوار حرم حضرت امام (ره) به معرض ديد همگان گذاشته شد.

اين موشك دو مرحله‌اي كه از سوخت جامد استفاده مي‌كند قريب 2 هزار كيلومتر برد دارد و تا كنون نسل دوم آن با موفقيت آزمايش و وارد چرخه توليد انبوه شده است.

موشك سجيل از سيستم‌هاي رانش و هدايت بسيار مدرني برخوردار بوده و حضور آن در چرخه دفاعي جمهوري اسلامي قابليت مضاعفي را به نيروهاي مسلح كشورمان بخشيده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
کجا انشاء قراره باهاش هدف گیری شود ؟ عربستان ؟ امارات ؟ ترکیه ؟
امروز در رژه نیروهای مسلح دیدیم که تا چه اندازه با زبان فارسی نا آشنا هستند. برای نخستین باز شنیدیم که بجای "یکانهای ترابری" میگفتند "واحدهای محمول." براستی ارتشی که با زبان سرزمین خود آشنا نباشد و نامهای ملی بر روی جنگ افزارهای خود نگذارد آیا میتواند سپر خوبی برای سرزمین کشور باشد؟
واعدوالهم ما استطعتم من قوه واعتصمو بحبل الله جميعا ولا تفرقوا همه اين شكوه و عظمت ملت ايران مرهون پيروي از دين اسلام و حمايت از رهبري روح خدا (ره)و خون شهدايي است كه با اخلاص در راه دين خدا استقامت و جان عزيزشان را در طبق اخلاص نهادند خدايشان رحمت كند و بر علو درجاتشان بيافزايد و ملت عزيز ايران را در راهشان ثابت قدم كند تا از دست آورد هاي خود در راه صلح و برقراري عدالت و پيشبرد اهداف اسلام در جهان به نحو احسن استفاده كنند. انشاءالله شاهد همگرايي بيشتر امت اسلامي ودر پرتو توجهات حضرت حق باشيم و عيدي خوبي از حضرت حق جل و علي دريافت كنيم.
زرشک- اگه 2 هزار کیلومتر برد داره که دیگه دفاعی نیست.
افرين به بچه هاي صنايع موشكي.
اسلحه خوشبختی نمیاره، مرگ میاره
فکر کار و نان برای ملت نمایید . شدیم عین کشور کره جنوبی نون ندارن بخورن تسلیحات اتمی تولید میکنن .
اين كه قدرت دفاعي نيروهاي اسلام تقويت بشود بد نيست. اما فراموش نكنيم قدرت اصلي ايمان و توكل به خداوند بلند مرتبه است كه اگر اراده نمايد با كمترين ابزار و تجهيزات نيروهاي اسلام را عليه دشمنانش پيروز مي گرداند
سلام
چرا دروغ مي گوئيد كجا آزمايش شده از شما تا جنوب و از شرق تا غرب ايران دوهزار كيلومتر فاصله نداريم. پس كجا آزمايش شده است؟
با سلام
دليل نامگذاري اين موشك با نام عربي چيست ؟ مگه نام فارسي مناسب پيدا نميشد ؟؟!!!
خبر آن موشک زمین به هوا که قولش را داده بودید چه شد؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر