بازدید 14608

پسر3 ساله جوان‌ترین مظنون پلیس

کد خبر: ۶۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۰ 22 September 2009
پلیس انگلیس درباره یک پسر 3 ساله به اتهام تخریب اموال تحقیق می‌کند. این کودک جوان‌ترین مظنون در تاریخ تحقیقات جنایی انگلیس به شمار می‌آید.

به گزارش ساندی تایمز این پسربچه یکی از 10 کودک زیر پنج سال است که پلیس از ماه می‌گذشته به اتهام ارتکاب جرایمی درباره آنان تحقیق می‌کند.

پس از اینکه شکایاتی درباره تخریب و نابودی وسایل منزل از این کودک به اداره پلیس ارائه شد، پلیس اسکاتلند در تابستان منزل این کودک را به صورت غافلگیرانه جست‌وجو کرد. این پسر بچه هم‌اکنون جوان‌ترین مظنون در انگلیس به شمار می‌رود. البته یک کودک 6 ساله نیز جوان‌ترین مجرم در انگلیس و شهر ولز به شمار می‌آید که در ژوئن گذشته بازداشت شد.

تعداد کودکانی که مظنون به ارتکاب جرم در انگلیس هستند، به 3 برابر افزایش یافته که این امر نگرانی زیادی در میان کارشناسان جرم و فعالان عرصه امور اجتماعی به وجود آورده، چون این کودکان به سن قانونی نرسیده‌اند، بنابراین هیچ مسئولیتی در قبال جرایم جنایی ندارند و نباید محاکمه یا توقیف شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
ترا بخدا چرت وپرت نگيد براي محكوم كردن يك كشور روي چه چيزهايي زوم ميكنيد دست برداريد
اخیرا کامنتهایی که شما را زرد خطاب می کند زیاد شده که با بعضی از آنها موافقم، اما وقتی خبر فوق را که در سایت tabnak.com خواندم دیدم که شما یک سر و گردن بالاتر از سایتهای دیگر هستید. خدا قوت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار