بازدید 1349

شيث رضايي: تا پايان ليگ هم نيمكت‌نشين باشم، اعتراض نمي‌كنم

من هر زمان كه براي پرسپوليس بازي كنم، يا نيمكت نشين باشم، يا روي سكوهاي ورزشگاه بنشينم و يا اصلا در اين تيم بازي نكنم، آرزوي پيروزي پرسپوليس را دارم و اكنون هيچ اعتراضي نسبت به شرايطم ندارم. به هواداران پرسپوليس قول داده‌ام كه صحبتي نكنم و اعتراضي هم نداشته باشم.
کد خبر: ۶۵۰۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۵ 21 September 2009
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر تا آخر ليگ هم نيمكت نشين باشم، هيچ اعتراضي نخواهم كرد.

شيث رضايي در گفت‌وگو با ايسنا، در رابطه با نيمكت نشيني‌اش در تيم فوتبال پرسپوليس اظهار كرد: نمي‌دانم چرا نيمكت نشين شده‌ام. در تمرينات با تمام وجود تلاش مي‌كنم و فكر مي‌كنم از هر حيث آمادگي انجام بازي را داشته باشم.

وي افزود: من هر زمان كه براي پرسپوليس بازي كنم، يا نيمكت نشين باشم، يا روي سكوهاي ورزشگاه بنشينم و يا اصلا در اين تيم بازي نكنم، آرزوي پيروزي پرسپوليس را دارم و اكنون هيچ اعتراضي نسبت به شرايطم ندارم. به هواداران پرسپوليس قول داده‌ام كه صحبتي نكنم و اعتراضي هم نداشته باشم.

وي خاطرنشان كرد: معتقدم همين كه در اين تيم حضور دارم و پيراهن پرسپوليس را مي‌پوشم، برايم كافي است و بايد به آن افتخار كنم.

رضايي درباره‌ شعارهاي تماشاگران عليه مسوولان و بازيكنان پرسپوليس گفت: آنها حق دارند چرا كه در سرما و باران شديد به ورزشگاه مي‌آيند و از تيم بزرگ‌شان انتظار پيروزي دارند. كسب چنين نتيجه‌اي نمي‌تواند رضايت آنها را فراهم كند و اين ما هستيم كه بايد براي رسيدن به هدف‌مان بيشتر تلاش كنيم.

رضايي همچنين درباره‌ي پرداخت طلب بازيكنان پرسپوليس تصريح كرد: اين طلب‌ها پرداخت شده و فكر نمي كنم اكنون بازيكني باشد كه پولش را نگرفته باشد. معتقدم اگر هم در مقاطعي صحبت‌هايي بيان مي‌شود، چندان نمي‌تواند درست باشد. اگر پولي در باشگاه پرسپوليس باشد، قطعا پرداخت مي‌شود و بين بازيكنان تقسيم خواهد شد. پس با حرف زدن و اعتراض كردن‌هاي پي در پي نمي‌توانيم مشكلي را حل كنيم. چرا كه در اين صورت تنها به اين تيم حاشيه وارد ساخته و فكرها را براي پيشرفت تحت تاثير قرار مي‌دهيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل