بازدید 28772

میزگرد حجاریان، عطریانفر و ... امشب

اين ميزگرد كه مرتضي حيدري اجراي آن را بر عهده داشته است سه‌شنبه و چهارشنبه بعد از اخبار ساعت 21 از شبكه اول سيما پخش خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۲۹ 21 September 2009
ميزگرد سعيد حجاريان، محمد عطريانفر و سعيد شريعتي در خصوص مسائل اخير كشور و علل واقعي تغيير نگرش و تحولات فكري آنها، سه‌شنبه و چهارشنبه از شبكه اول سيما پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، سعيد حجاريان، محمد عطريانفر و سعيد شريعتي با حضور در ميزگرد ويژه‌اي در استوديوي سيماي جمهوري اسلامي ايران به تبيين ديدگاه‌هاي خود درباره مسائل مختلف نظري، سياسي و اجتماعي پرداختند.
اين ميزگرد كه مرتضي حيدري اجراي آن را بر عهده داشته است سه‌شنبه و چهارشنبه بعد از اخبار ساعت 21 از شبكه اول سيما پخش خواهد شد.
در اين ميزگرد در خصوص مسائل مختلف از جمله آسيب شناسي ترويج علوم انساني غربي در دانشگاه‌ها، پيامدهاي سياسي و اجتماعي تبعيت نخبگان و فعالان سياسي از نظريات غربي بدون توجه به شرايط عيني ايران، آسيب شناسي حوادث و رويدادهاي عرصه مطبوعات در دهه اخير، آينده جريانات و جناح هاي سياسي و برخي مسائل و حوادث اخير بحث و بررسي شد.

حجاريان، عطريانفر و شريعتي همچنين در اين ميزگرد به سؤالات صريح مجري برنامه درباره علت واقعي تغيير نگرش ها و ديدگاه‌هايشان و روند سريع اين تحولات فكري رو به رو شدند و به تشريح علل و چگونگي اين تحولات فكري و نظري پرداختند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار