بازدید 2708
۱
كمالوند:

تراكتور از پرسپوليس و استقلال كم ندارد

اشتباه در فوتبال پيش مي‌آيد، اما تراكتور سازي بيشتر گل‌هاي خورده‌اش را به دليل اشتباهات فردي دريافت كرده است.امروز تيم حريف هم تيم جواني بود كه بازيكنانش بسيار دونده ظاهر شدند.
کد خبر: ۶۴۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۳:۲۹ 20 September 2009
سرمربي تيم فوتبال تراكتور سازي تبريز گفت: انتظار نداشتم در اين مسابقه برد را با تساوي عوض كنيم.

به گزارش فارس، فراز كمالوند پس از تساوي 2بر 2 برابر مقاومت سپاسي در شيراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تراكتور سازي پس از مدت‌ها از ليگ دسته اول به ليگ برتر صعود كرده و بايد كار بيشتري انجام دهيم تا نتايج بهتري كسب كنيم.البته در اين ديدار انتظار نداشتم كه بازي برده را در دقايق پاياني با تساوي عوض كنيم.

وي در مورد گل به خودي محمد نصرتي اظهار داشت: اشتباه در فوتبال پيش مي‌آيد، اما تراكتور سازي بيشتر گل‌هاي خورده‌اش را به دليل اشتباهات فردي دريافت كرده است.امروز تيم حريف هم تيم جواني بود كه بازيكنانش بسيار دونده ظاهر شدند.

سرمربي تراكتورسازي با اشاره به داور مسابقه عنوان كرد: بهتر است داوران عادلانه تر سوت بزنند و كمتر دچار اشتباه شوند تا حق تيم‌ها ضايع نشود.

كمالوند از تراكتور سازي به عنوان يك تيم ريشه دار ياد كرد و اظهار داشت: تراكتورسازي چيزي از پرسپوليس و استقلال كم ندارد.آنها طرفدار دارند و ما هم طرفدار داريم آنها بازيكن دارند و ما هم بازيكن داريم زماني كه براي مسابقه تيم ما 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه مي‌آيد معنايش اين است كه تراكتور سازي پشتوانه مردمي دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عشق است تراكتور!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار