بازدید 1354

ياوري:شنبه روز بد تيم مس بود

من در حرفه مربيگري بيشترين توجه را به تيم حريف دارم و سعي مي‌كنم با شناخت و آناليز آنها براي مسابقه برنامه‌ريزي كنم. در اين بازي هم چنين عمل كردم و جاي خوشحالي دارد به رغم آنكه تيم ما در گذشته فرصت چنداني براي تمرينات بدنسازي نداشته و واقعا در بخشي از زمان بازي به لحاظ جسماني دچار مشكل شده بود، توانستيم به خوبي سيستم تيم را از 4ـ3ـ1ـ2 به 4ـ5ـ1 تغيير داده و با وجود فشار زياد تيم مس، ابتكار عمل را از آنها بگيريم.
کد خبر: ۶۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۰:۲۲ 20 September 2009
سرمربي تيم فوتبال شاهين بوشهر گفت: نتايج شاهين در دو بازي اخير نبايد ما را دلخوش كند.

محمود ياوري در گفت‌وگو با ايسنا، پيرامون پيروزي پرگل تيم فوتبال شاهين بوشهر مقابل تيم مس كرمان در هفته هفتم مسابقات ليگ برتر، اظهار كرد: بازي خوبي بود و بازيكنان ما مزد زحمت‌شان را گرفتند. آنها با تمام وجود تلاش كرده و بازي مي‌كنند؛ مسوولان اين تيم و استاني بوشهر نيز از رده‌هاي بالا تا پايين هم كمك كرده و به خوبي از شاهين حمايت مي‌كنند؛ مردم و هواداران تيم هم كه در اين شهر سنگ‌تمام گذاشتند؛ پس يك مربي براي موفقيت ديگر چه مي‌خواهد؟

وي افزود: در اين مسابقه شاهين در تمام زواياي بازي از آن خود كرده بود و در مقطعي كه بازيكنان بايد، روي دروازه حريف فشار آورده و تلاش مي‌كردند، به خوبي به وظايف‌شان عمل كردند. آنها خوب شروع كردند، خوب ادامه داده و با موفقيت كار را تمام كردند. به هر حال زماني از بازي بود كه بچه‌هاي ما خسته شده و در مقابل تيم حريف كه چهارگل دريافت كرده بود، مدام روي دروازه شاهين حمله مي‌كرد. خوشحالم كه در آن مقطع بازيكنان ما عملكرد فوق‌العاده‌اي در دفاع و اداره بازي داشتند. روز شنبه واقعا روز بد تيم مس هم بود. بازي‌هاي اين تيم را مقابل ذوب‌آهن،‌ صبا و پاس آناليز كرده بوديم و توانستيم به خوبي مهره‌هاي كليدي آنها را كنترل كنيم.

ياوري تصريح كرد: من در حرفه مربيگري بيشترين توجه را به تيم حريف دارم و سعي مي‌كنم با شناخت و آناليز آنها براي مسابقه برنامه‌ريزي كنم. در اين بازي هم چنين عمل كردم و جاي خوشحالي دارد به رغم آنكه تيم ما در گذشته فرصت چنداني براي تمرينات بدنسازي نداشته و واقعا در بخشي از زمان بازي به لحاظ جسماني دچار مشكل شده بود، توانستيم به خوبي سيستم تيم را از 4ـ3ـ1ـ2 به 4ـ5ـ1 تغيير داده و با وجود فشار زياد تيم مس، ابتكار عمل را از آنها بگيريم.

سرمربي تيم شاهين پيرامون وضعيت فعلي تيمش نيز به ايسنا گفت: شرايط بسيار خوبي در شاهين داشته و اميد زيادي به موفقيت‌هاي بعدي اين تيم دارم. از ويژگي‌هاي تيم شاهين اين است است كه همه دست به دست هم مي‌دهند تا كمبودها جبران شود اما اعلام مي‌كنم كه هنوز راه سخت و طولاني در پيش است و اين تيم نيازمند كار بسيار زياد است.

ياوري تصريح كرد: بازيكنان ما در هواي گرم بوشهر باانگيزه و كوشش فراوان تمرين مي‌كنند و قطعا مزد زحمت‌هايشان را مي‌گيرند كه اگر نگيرند، عاقلانه نيست. لازمه حصول موفقيت در تيمي، كاكرد جدي و خوب مجموعه آن تيم است. خوشحالم كه اكنون در شاهين همه چيز سرجاي خودش است. البته ما نبايد فراموش كنيم كه فوتبال بي رحم بوده و ممكن است بر اثر اتفاقات، مشكلات يا تصميم‌هاي اشتباه كار به جايي برسد كه نه راه پيش باشد نه پس.

سرمربي تيم شاهين تاكيد كرد: همه مسوولان، بازيكنان و هواداران اين تيم توجه داشته باشند كه نتايج ما در دو بازي اخير نبايد ما را گول زده و دلخوش كند. شاهين تازه اول راه است و براي اثبات شايستگي‌هايش نيازمند صبر، سعي و كوشش بسيار و نيز گذشت زمان است.

ياوري در پاسخ به اين سوال كه چه احساسي از حضور روي نيمكت مربيگري تيمي از ليگ برتر براي چهارصدمين مرتبه، داشتيد، گفت: اصلا اطلاعي از اين موضوع نداشتم. بيشتر به اين فكر مي‌كنم كه بايد در كارم فعال بوده و به فوتبال و تيمم خدمت كنم. بايد خدا را شكر كرده و كار كنم. همه چيز با اوست و تا زماني كه قدرت بدهد، انجام وظيفه مي‌كنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها