بازدید 1917

ايران ـ برزيل آخرين فرصت تهراني‌هاست!

رسيدن به فينال جام جهاني با استعدادي که بازيکنان ما دارند دور از دسترس نخواهد بود، بنابراين ما تلاش خواهيم کرد تا سال 2012 با برگزاري ديدارهاي تدارکاتي قوي و برنامه ريزي منسجم و بالا بردن سطح تجربه ملي پوشان به اين مهم نايل شويم.
کد خبر: ۶۴۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۳ 20 September 2009
رئيس کميته‌ فوتسال گفت: بازي تيم ملي بزرگسلان ايران و برزيل آخرين فرصت تهراني‌ها خواهد بود.

عباس ترابيان در گفت‌وگو با ايسنا در اروميه افزود: ديدار تيم‌هاي ملي ايران و برزيل كه قرار است يك ديدار آن در تهران برگزار شود، آخرين فرصت تهراني‌ها براي ميزباني از ديدارهاي تيم ملي است و اگر در اين بازي استقبال خوبي از آن نشود ديگر در آينده هيچ ديداري را در اين شهر برگزار نخواهيم کرد و شهرستانها ميزبان بازي‌ها ما خواهند بود. در اين بين اروميه بالاترين شانس را براي ميزباني از بازي‌هاي تيم ملي برخوردار خواهد بود چراکه پيش بيني مي شود استقبال زيادي از بازي ايران و برزيل در ورزشگاه غدير اروميه انجام شود.

وي عنوان کرد: از برگزاري سه بازي با تيم ملي برزيل دو هدف داريم؛ اولين هدف ما نگه داشتن تيم ملي در شرايط آرماني چه از لحاظ روحي و چه از لحاظ فني است تا اين تفکر در بين بازيکنان تيم ملي وجود داشته باشد که هميشه خود را همسطح با بازيکنان تيم هاي ملي بزرگ جهان ببينند و هدف ديگر ما، برگزاري اين ديدار در شهرستان‌هايي بود که تا به حال کار چندان خاصي از سوي فدراسيون براي پيشرفت فوتسال آن نشده بود تا با برگزاري چنين ديداري در اين شهرستان‌ها گام‌هايي براي آغاز کمک به فوتسال آنها صورت گيرد، بنابراين با در نظر گرفتن امکانات سخت افزاري اين منطقه، اروميه را بعنوان ميزبان يکي از سه ديدار ايران و برزيل انتخاب کرديم.

وي ادامه داد: شاهد خواهيم بود که بعد از برگزاري اين ديدار جنب و جوش جديدي نسبت به فوتسال در بين جوانان اين منطقه که از لحاظ فيزيکي و استعدادي حرف هاي زيادي براي گفتن دارند صورت خواهد گرفت.

ترابيان با اشاره گفته‌هاي حسين شمس سرمربي تيم ملي مبني بر راه يابي تيم ملي به فينال جام جهاني 2012 يادآور شد: رسيدن به فينال جام جهاني با استعدادي که بازيکنان ما دارند دور از دسترس نخواهد بود، بنابراين ما تلاش خواهيم کرد تا سال 2012 با برگزاري ديدارهاي تدارکاتي قوي و برنامه ريزي منسجم و بالا بردن سطح تجربه ملي پوشان به اين مهم نايل شويم.

رئيس کميته فوتسال فدراسيون فوتبال با اشاره به نپرداختن مبلغي به تيم برزيل جهت بازي با تيم ايران عنوان کرد: ما تنها کشوري هستيم که مي توانيم با افتخار بگوييم كه مبلغي براي برگزاري بازي با تيم برزيل به اين تيم پرداخت نکرده ايم، در حالي که برزيل براي برگزاري هر ديدار تدارکاتي با تيم هاي مختلف دنيا مبلغي در حدود 200 الي 400 هزار دلار مي گيرد.

وي ادامه داد: نپرداختن مبلغي از سوي فدراسيون فوتبال بدليل همکاري هاي مداوم دو کنفدراسيون فوتسال برزيل و فدراسيون فوتبال ايران بوده است.

ترابيان دليل برگزاري بازي تيم ملي اميد ايران با برزيل را آمادگي تيم اميد براي بازي هاي داخل سالن آسيا در ويتنام دانست و اظهار کرد و افزود: تيم ملي اميد ايران از تيم بزرگسالان چيزي کمتر ندارد و با برگزاري اين ديدار ملي پوشان بزرگسال ايران جاي خود را در تيم ملي ثابت نخواهند ديد، چنان که برخي از بازيکنان اميد در تيم بزرگسال نيز عضويت دارند از جمله مسعود دانشور که جانشيني براي وحيد شمسايي در آينده خواهد بود.

وي خاطرنشان کرد: برنامه تيم ملي تا آخر سال پر شده، برنامه تمام بازي ها با تاريخ برگزاري آنها مشخص شده که در برنامه ريزي اين ديدارها تلاش کرده ايم به ليگ لطمه اي وارد نشود.

ترابيان اظهارکرد: مسئولان صدا و سيما قول مساعد داده اند تا بعد از ماه مبارک رمضان بازي هاي ليگ را بطور مستقيم از تلويزيون پخش كنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان